Irritante melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

zhymo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen last van een melding die steeds maar weer opduikt. Verder leiden de eerste zoekresultaten van google naar de site: http://online-malwarescanner.com/id/4912933/2/1/ en zijn er 2 meldingen (Error).

Er komt dan een venster met de volgende tekst:

System Error!

Your system is infected with dangerous virus!

Note: Strongly recommend to install antispyware program to clean your system and avoid total crash of your computer!

Click OK to download the antispyware (Recommended)

Ik heb mijn computer al diverse keren gescand met Norton en onder andere Bitdefender, Spybot, Ad aware en AVG. Maar de melding blijft steeds terug keren.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen:(

Met vriendelijke groet,

Thymo

Scannen in Veilige Modus geprobeerd?

en kijk eens in je softwarelijst ??
Staat daar iets onbekends

en kijk eens in je softwarelijst ??
Staat daar iets onbekends

Bedankt voor je reactie,

maar in de softwarelijst staat niks onbekends. Ik probeer eens in de veilige modus te scannen dat had ik namelijk nog niet gedaan.

Scan nog even met superantispyware en dan de FREE versie.

www.superantispyware.com

Eerst updaten en dan scannen ( in veilige modus ) en infecties verwijderen en opnieuw opstarten.
Heb je dan nog het probleem, meld je dan hier want dan gaan we een stap verder d.m.v. het maken van een HJT log.

Scan nog even met superantispyware en dan de FREE versie.

www.superantispyware.com

Eerst updaten en dan scannen ( in veilige modus ) en infecties verwijderen en opnieuw opstarten.
Heb je dan nog het probleem, meld je dan hier want dan gaan we een stap verder d.m.v. het maken van een HJT log.

Hallo,

Ik heb gescand met superantispyware in de veilige modus en de infecties die gevonden waren verwijderd. Toch blijft de melding steeds weer terug komen. :confused: Echt raar dat de scans niks opleveren.

Ga naar www.hijackthis.nl en lees daar hoe je het programma Hijackthis kan verkrijgen. Download deze en maak een log die je daarna op hun forum plaatst.
Experts zullen deze analyseren en je van het probleem af helpen. Je kan ook naar www.nucia.eu maar daar duurt het allemaal wat langer is mijn ervaring.

Alle info over het programma Hijackthis en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
Registratie is daar net zoals hier eenmalig en gratis.

Hou ons even op de hoogte en plaats even een link naar je topic daar zodat we even mee kunnen kijken. Ik leer graag namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan