Irritante ruis na ongeveer een uur tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchmus

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Een paar jaar geleden heb ik een LCD tv van JVC gekocht. Hij heeft het altijd goed gedaan maar sinds kort als ik ongeveer een uurtje tv kijk komt er een hele irritante ruis op de achtergrond. dus het geluid van de zender is prima, alleen er komt een ruis op de achtergrond. Heb de tv losgeschroefd aan de achterkant en heb al het stof verwijderd. Maar nog steeds die ruis. Weet iemand misschien wat er aan de hand is ?

JVC TV's zijn gewoon hele slechte TV's. Ik heb er zelf ook een gehad (nieuw) en na enkele weken kreeg ik een hele irritante piep op de achtergrond en binnen vier jaar was hij kapot. Ik heb een hele goede oplossing voor je, koop een Panasonic TV. Dat is kwaliteit.

JVC TV's zijn gewoon hele slechte TV's.

Nou..nou...
Wij hebben 1 JVC TV! Deze doet het al 3 jaar helemaal toppie! :d

Dus..ik vind het een beetje overdreven. :o

M.v.g
Jasper

@bassie9

Ja ik weet het maar toen niet goed bij nagedacht :o
Maar die storing is ook eigenlijk meer een piep achtig iets, heel irritant.

Hallo

"ongeveer een uurtje tv kijk , irritante ruis , Heb de tv losgeschroefd aan de achterkant , Maar die storing is ook eigenlijk meer een piep achtig iets "

Volgens uw summiere defekt omschrijving ... loszittende transformatorwikkelingen of transformatorblik.

Mits je deze reeds hebt geopend , toestel inschakelen , en luisteren van waar dit gepiep komt .

In een t.v. zijn dodelijke spanningen aanwezig.

Indien je niet weet met wat je bezig bent , laten uitvoeren door iemand met ervaring.

Peter

Hallo

"ongeveer een uurtje tv kijk , irritante ruis , Heb de tv losgeschroefd aan de achterkant , Maar die storing is ook eigenlijk meer een piep achtig iets "

Volgens uw summiere defekt omschrijving ... loszittende transformatorwikkelingen of transformatorblik.

Mits je deze reeds hebt geopend , toestel inschakelen , en luisteren van waar dit gepiep komt .

In een t.v. zijn dodelijke spanningen aanwezig.

Indien je niet weet met wat je bezig bent , laten uitvoeren door iemand met ervaring.

Peter

Nee ik weet waar ik mee bezig ben, en niet dat ik alles los schroef, maar meer de kap aan de achterkand eraf halen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan