Irritante Sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

hildeboschloo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Beste mensen,

Ik heb een vraag die misschien al veel vaker gevraagd is, maar ik kan zo snel het antwoord niet vinden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Als ik internet start wordt ik meteen belaagd door een aantal sites. Als ik deze weg klik zijn er een aantal die steeds weer opnieuw verschijnen.

Ik snap dat het niet geheel mogelijk is om deze pop-ups te verwijderen, maar er moet toch een manier zijn dat het er niet zoveel meer zijn toch??

Mijn compter draait op XP
maak gebruik van Norton system work 2003
En laatst Ad-Aware geïnstallerd, dat was voor
spy-ware ofzo??

alle tips zijn welkom

groetjes Hilde

Download hitman pro , dat is een uitgebreidt pakket tegen spyware..

Scan regelmatig en update regelmatig om je pc spyware vrij te houden

die ad-aware had ik dus al,
nu probeerde ik die Spybot S&D te installeren, maar nu geeft de computer aan dat dat door beveiligingsinstellingen het bestand niet wil downloaden.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij dit wel wil doen?

Toch wil ik je adviseren hitman te downloaden. Dit pakket is net ontwikkelt en is echt het compleetste wat er is. Dan kun je adaware er weer af gooien. Er zitten echt een hoop voordelen aan hoor...

Popup killer aanstaan? Zoja, even proberen te klikken als je ctrl indrukt!

Dan krijg ik het bericht, dat door beveiligingsinstelligen het niet is toegestaan het bestand te downloaden.

ik denk dat ik m'n instellingen ergens iets te streng heb ingevoerd ofzo

maar ja waar?

In internet explore -->extra-->internetopties-->beveiliging-->onderaan het niveau verlagen...

Staat dit al redelijk laag kan het btw ook een spyware zijn, maar probeer het maar

Het doet het al,

ik denk dat het volgende het probleem was:
ik had ad-aware alvast van m'n computer gegooit, maar niet de compter opnieuw opgestart, nu ik dit gedaan heb wil hij het wel installeren.

op naar het volgende probleem haha

maar bedank voor de tips zover!!!

Dat is mooi...

Download dus hitman en hijackthis en plaats een hijacklogje op aso! Run hitman regelmatig om het schoon te houden..

Sorry Tarabass Je had het over ad-aware er afgooien,maar Hitmanpro is een supplement juist voor deze programma's Hitman pro start automatisch de programma's welke reeds op je computer zijn geinstalleerd en zorgt aut. voor de updates etc etc.
Je hoeft er dus zelf niets meer aan te doen . Dus ad-aware en spyboth en CWS shredder moeten er wel degelijk opstaan.

De freeware versies van de externe software zijn opgeslagen in één installer, samen met de (bij vrijgave) nieuwste updates, zodat een besmette machine standalone kan worden schoongemaakt

Even de site lezen:cool:

Leek mij dus verstandiger het via deze weg te doen..

Laatst bewerkt:
Als je Ad-aware al hebt hoeft deze er niet eerst af. Hitman (de huidige versies nog wel) heeft bij de installer een installatie van Ad-aware ingebakken.

Verder is het plaatsen van een HJT log na een draai met Hitman wel een verstandige handeling.

Oke nog een vraagje

die Hitmanpro die werkt echt perfect!!!

maar nu heb ik ook nog een computer die werkt
op win98.

wat raden jullie mij daarvoor aan?

of kan ik die hitmanpro die eigenlijk voor xp is ook gewoon op 98 zetten?

groetjes hilde

Geplaatst door hildeboschloo
Oke nog een vraagje

die Hitmanpro die werkt echt perfect!!!

maar nu heb ik ook nog een computer die werkt
op win98.

wat raden jullie mij daarvoor aan?

of kan ik die hitmanpro die eigenlijk voor xp is ook gewoon op 98 zetten?

groetjes hilde

Zoals op de website zeer duidelijk vermeld staat is deze er niet.
Ik verwijs je graag door naar de volgende thread: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=505

Wel kun je de programma's los downloaden vanaf www.antispywareoffensief.nl. Daar treft je Ad-aware, Spybot en Spywareblaster aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan