Irritante storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

kkarel

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Beste helmij.nl gebruikers,

ik heb een medion beeldscherm (19 INCH) en sinds als ik terug ben van de vakantie geeft hij af en toe een storing aan;

- Geeft een hoog toontje
- Beeld wordt donkerder

Nvidia als videokaart, up-to-date

iemand een oplossing? bedankt

het beeld kan niet overleden zijn, hij is echter 4 jaar oud.

jawel:shocked:

het beeld trilt nu weer erg en maakt weer zo'n rottig geluidje, als ik het beeld uitdoe is het geluidje gestopt en dan weer aan, nog steeds hetzelfde probleem.:(

maar bedankt!:thumb:

Probeer de monitor eerst eens aan een andere computer om er achter te komen of de monitor het probleem is of de videokaart...

koppel de vga kabbel eens los van je monitor, dus alleen de stroom kabel op je monitor. Als hij dan nog steeds die piep maakt dan zit het echt in je monitor. In dat geval raad ik je aan om of het piepen voor lief te nemen, danwel een nieuwe te kopen.

dat hoog geluidje heb ik ook gehad op een samsung tft, stond op sneuvelen, was bijna 3 jaar oud en werd direct in garantie geruild voor een nieuw toestel ( en model )

bedankt voor de vele reacties een aantal opmerkingen:

- het is niet constant
- videokaart is gloeiend nieuw, nog niet eens een jaar dus zou niks mee aan de hand moeten/kunnen zijn

- nvidia is met een nieuwe forceware gekomen en hierna (waarsch.) gebeurd. (ik was op vakantie dus niet helemaal zeker:confused: )

ik beschik op dit moment geen andere computer dus dat kan niet.
ik zal, wanneer het weer voorkomt even het beeld lostkoppelen van de pc vervolgens kijken of hij nog steeds zo piept en doet.

bedankt voor jullie hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan