is 12 Mb snel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Op mijn vakantie adres kan ik internet krijgen, met een snelheid van 12 Mb.
Ik ga n.l. overwinteren en moet 40 euro per maand voor deze snelheid betalen.
Is dit snel genoeg om te chatten en skype te gebruiken en te surfen op het internet?? En hoe staat het met 6 Mb?? Is dat nog redelijk, of is dat helemaal niets??

Hier een link naar de betreffende site van de server: http://www.blend.es/

Laatst bewerkt:
Wat heb je nu thuis?
Als dat hetzelfde is dan weet je wat je kan verwachten.
Heb je thuis sneller dan...............................

ja thuis heb ik 20 Mb.

Maar is 12 Mb voldoende voor wat ik op internet wil doen??
Natuurlijk is het langzamer, maar is het voldoene??

Ook daarmee ga jij je prima vermaken.
Skype stelt niet van die hele hoge eisen aan de (breedband) verbinding en de overige dingen die beschrijft gaan zelfs met een vuurtje en een deken al soepel (rooksignalen), laat staan met de verbinding die je noemt.

Zeker weten van wel!
Maak je geen zorgen. een 1Mb verbinding is nog heel goed te gebruiken voor mail chat en skype.

Ik heb hier vorig jaar iptv genomen en de verbinding verhoogd van 4 naar 8 (ik had internet en telefoon) en dat gaat prima samen, downloaden is (voor mij zeker) snel genoeg en de rest uiteraard ook.

Ik kan n.l. voor 6 maanden een contract krijgen, voor 6 Mb. Dat is beter dan een heel jaar betalen met 12 Mb als ik er maar 5 maanden ben.
bedankt voor jullie antwoorden.

Het kan zelfs helemaal gratis (zo heb ik dit jaar tijdens de meivakantie ontdekt............. ;) )

Wanneer je accomodatie zich per ongeluk toevallig naast een groot hotel bevindt dat zijn klanten middels een onbeveiligd netwerk draadloos internet biedt, dan ben je helemaal het heertje/dametje.

Da's veelal een kwestie van even Googlen..................

haha, Tot op heden had ik altijd gratis toegang via de onbeveiligde verbinding van een buurman. Maar de laatste keer dat we daar waren, was die verbinding erg slecht. Slechts de helft van de tijd werkte het maar. Dat vind ik erg irritant. Deze Blend schijnt erg goed te zijn, zegt The Canary News krant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan