Is 1mb/s snel voor een mobiel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo, ik zit laaste tijd tekijken voor een mobiel abbo met internet maar is 1 mb/s snel voor een mobiele telefoon? Voor me pc vind ik het al wel aardig snel maar ik weet niet of het voor de telefoon ook zo is. Kan iemand me hier iets over uitleggen?

Gr erwin

ik vind van wel, vooral als het over 3g is.
thuis hebben wij met wifi 2200kb en jij hebt over 3g de helft.
en wij gebruiken hier dan mobiels, computers en tv's en wij hebben nog steeds geen lag.
dus als jij met je mobiel al 1mb hebt vind ik dat snel.

Eigelijk heb ik het over t-mobile relax geen iphone abbo ;) ik wil graag samsung galaxy S

hebben we het over downloadsnelheid of Mbit snelheid?
als het download snelheid is dan heb je 8Mbit lijn (en is het redelijk rap voor een mobiel)

hebben we het over Mbit snelheid moet je het nog door 8 delen en kom je op 125kbps uit :) opzich ook leuk voor op mobiel.

maargoed je zit ook nog met een kwestie van bereik enz.

download is dus: 125kbps
en upload: 43kbps

niet aardig snel aangezien je er ook rekening mee moet houden dat je telefoon (android) gaat updaten/mail binnen halen enz (terwijl je wil surfen)

als je zelden wat op wil zoeken op internet is het perfect :)

Wat zou dan goed internet zijn voor de gemiddelde gebruiker. Ik wil er beetje games op spelen gewoon net zo snel als een iphone ongeveer.

Hoi, ikzelf gebruik Ben.nl met dezelfde snelheid, ook op het T-Mobile netwerk, maar het internetten gaat prima hoor, geen klachten over snelheid of wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan