Is 250MB opslagruimte genoeg voor deze site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
250 MB is groot zat voor de website die je nu laat zien... Die zal in totaal nog geen 2 MB zijn. HTML / PHP neemt niet veel ruimte in beslag.

Je zult zelf na moeten gaan of je er genoeg aan zult hebben. Ga je foto's en video's hosten? Dan zit je al gauw aan je limiet.

Oke

Ik ben niet vanplan om er vidio's op te plaatsen.
En mocht ik toch meer opslagruimte nordig hebben kan ik het nog altijd upgrade naar een ander pakket! Dit zegt webreus er zelf over:
Upgrade informatie
Als blijkt dat u toch meer diskruimte nodig heeft dan aanvankelijk gedacht, kunt u op ieder gewenst tijdstip overstappen op een uitgebreider pakket. U betaalt op het moment van upgraden dan voor de resterende periode met in mindering gebracht het restbedrag van uw huidige pakket.
Er worden bij iedere overstap/upgrade € 2,50 administratiekosten (zoals zichtbaar in het rekenvoorbeeld) in rekening gebracht.

voorbeeld:
U heeft pakket "WebReus Starter" voor 9,99 per jaar.
4 maanden na aanschaf wilt u overstappen op "WebReus Light" voor 19,99 per jaar.
U gaat dus 8 maanden voor de afloop overstappen op een ander pakket.
Deze restperiode van 8 maanden wordt berekend in maanden en afgerond naar beneden.

U betaalt dus voor "WebReus Light":
(19,99 - 9,99) x (8/12) = 6,67 + 2,50 administratiekosten = 9,17

Op het moment van upgraden kunt u uw nieuwe pakket dus gebruiken als "WebReus Light".
ps.
Mijn vraag is opgelost! Bedankt

Om je een kleine indicatie te geven, de site van mijn vrouw draait ook bij webreus (starter)
De site en webshop passen binnen die 250mb (begint nu vol te raken)
www.crea-pleasure.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan