is Adshield nuttig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
block.gif

Geplaatst door hendricus
Oeh Oeh. Caveman het wordt slechts onduidelijker!. Gezina heeft het over de url van anti-leech en Pieter over de term anti-leech zelf. Gezina haalt dan de oorspronkelijke tekst weg en plakt 'm dan in dat addtoblocklist venster. Ik kan even niet mee, help mij
confused.gif

grtz

Hendricus, ga naar een willekeurige site met een plaatje, rechtsklik er op en dan op add to blocklist, haal de tekst weg en plak dit er in: http://wwww.anti-leech.com
dan zegt AdShield dat er niets is ge-highlight of zoiets, negeren die hap en op oke klikken. Ik maakte daarna wel ff de map tijdelijke internet-bestanden leeg.

@Caveman, alleen anti-leech werkte bij mij niet maar misschien bij Hendricus wel.

Laatst bewerkt:
Ja ja ;het plaatje van Caveman en de teksten van Gezina en Pieter...Helpmij is een bijzondere familie, en dat is ze.En die site is nog altijd leuk!
06.gif

grtz

...mijn icoontjes zeggen: eerst verwarring, daarna is iedereen blij. Het werkt dus.

grtz

En zo was jouw topic zeeeeeer nuttig Hendricus, qua kennis genomen van dat Leech-gedoe (nooit gezien dat sites daar gebruik van maken) en hoe dat aan te pakken met AdShield, weer wat geleerd. :)

Ik vind het buitengewoon dat een simpele oplossing zoals die van ons
biggrin.gif
de actie van zo'n site buitenspel zet. Dat mag ik wel. En idd, het is tot nu toe de enige site die dit anti-leech heeft gebruikt.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan