Is Android 2.1 nog aan te bevelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Berichten
2.782
Ik wil een netbook erbij kopen om effe via gmail de email te checken. Nu zijn er ook netbooks met zowel Android 2.1 alsook Windows 7 starter edition verkrijgbaar uit de Aspire one serie van Acer.

Is er enig kans dat ik dan later een nieuwere versie van Android erop kan zetten en is Android uit veiligheidsredenen überhaupt zinvol?

Het alternatief is om een standaard windows netbook te kopen en ubuntu variant als dual boot erbij te zetten.
 
ik geloof niet dat ik nog zou beginnen aan Android 2.1 op zich is er niks mis mee, maar er zijn inmiddels betere en vooral snellere alternatieven, en het is maar de vraag of een apparaat dat loopt op 2.1 nog wel zo gemakkelijk te upgraden is.
Denk dat je er spijt van krijgt, omdat je begint met een apparaat dat feitelijk al verouderd is voordat je het gaat gebruiken.

Ik zou verder zoeken naar een exemplaar dat wat meer up-to-date is, met Gingerbread (2.3) of Honeycomb (3.0) of ga toch voor Windows
 
Ik ben geen nieuwere laptops tegengekomen die zowel Android alsook Windows onboard hebben. De nieuwere modellen van Aspire one hebben alleen maar Windows.

De bedoeling was om heel snel email te kunnen checken, en ik dacht Android start toch vanuit een solid state geheugen. Maar in feite bevestig je mijn twijvels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan