is android een goed systeem voor je studie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kip30

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
hallo,

is android een goed systeem voor je studie?
ik wil ermee kunnen:
tekstdocumenten maken
presentaties (powerpoint) maken
e-mailen
internetten
printen
muziek luisteren

je kan er geen windows programma`s opzetten? toch.

Kees

Dat licht er aan
ik zou eerder voor een laptop gaan als je gaat studeren
ook kwa presentaties en textdocumenten
wat wil je nemen dan? een tablet?

de asus eee pad transformer

weer iemand waar ik android voor mijn pc kan downloaden. dan kan ik het uitproberen.

Laatst bewerkt:
Ik zou het niet proberen om Android op je pc tegaan draaien. Volgens mij gaat dit geen eens. Je hebt dan wel Chrome OS.

Android is geen volwaardig besturingssysteem vergelijkbaar met Windows of OSX.......

Is ontworpen voor op Tablets en Telefoons. Voor een studie zou ik geen tablet nemen. Je gebruikt geen "echte" software maar apps op een tablet en die zijn alles behalve volwaardig te noemen.

Dus gewoon een laptop nemen voor je studie
aan een tablet heb je weinig

ik wil ermee kunnen:
tekstdocumenten maken
presentaties (powerpoint) maken
e-mailen
internetten
printen
muziek luisteren

Dit kan je dus allemaal met android! Ik zie echter geen problemen om een tablet te gebruiken tenzij je programma's moet installeren voor je studie/school..
Behalve powerpoints maken, hebk zelf nog niet getest.

Je kan ook handig bestanden overzetten met de app airdroid, er zijn zo veel handig apps op de android markt! :)

Lekker een laptop nemen. Als je bepaalde software voor je studie nodig hebt, zal het over het algemeen voor Windows zijn. Ik heb zelf de Transformer Prime en kan Office documenten zoals Word, Excel enzovoort erop bewerken. Echter is het scherm klein, dat je met Excel maar een aantal kolommen en rijen kunt zien.

In het begin is een tablet erg handig, maar steeds later kom je op problemen.

1) Niet de Apps die je wilt
2) Kan niet alle bestanden openen
3) Te klein?

Ik zou als ik jou was een MacBook Air 13" kopen. Deze kan alles wat jij wilt en is toch hartstikke licht en stevig, met een perfect design. Deze is dus makkelijk mee te nemen en werkt fijn. Ook zit er een App Store op, zodat je veel handige programma's gratis kunt downloaden.

Als er een nieuw besturingssysteem komt, ben je niet honderden euro's kwijt, maar gewoon rond de €15.-.
Ook Pages (Word), Keynote (Powerpoint) en Numbers (Excel) zijn maar €14.99.

Als student heb je je geld hard nodig, en gelukkig kun je erg lang met een Mac doen, zonder dat die trager wordt. Ook zal er niet snel iets kapot gaan.

Ook zit er een handig back-up-systeem ingebouwd, zodat je niet belangrijke bestanden van je studie kwijtraakt.

Als je toch bent verplicht tot winddoos, kun je dit er zo op installeren met een programma dat Apple er al op heeft gezet.

You will certainly enjoy it! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan