Is "Can you run it?" betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcarrelus

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2010
Hallo iedereen,

ik sta op het punt battlefield 3 te kopen, maar ik heb mijn twijfels op mijn pc het kan draaien (al die system req zijn zo ingewikkeld en spreken elkaar soms tegen imo). Dus heb ik de site 'Can you run it?" eens geprobeerd en daar staat dat ik de minimum req haal.

ik heb dus twee vragen:
  1. Is 'Can you run it?" betrouwbaar?
  2. Is het halen van de minimum req goed genoeg om deftig online te spelen in bf3?

Dank bij voorbaat

Het is een indicatie, geen garantie.

Laatst bewerkt:
Tja...... hoe goed is je processor, hoe goed is je videokaart, hoeveel werkgeheugen heb je? Al deze dingen zijn belangrijk om te weten of je dit spel zonder problemen kunt spelen.
Ik heb hem op mijn pc zonder enige haperingen kunnen spelen. Ik zal je hierbij dan ook een hele goeie en belangrijke tip geven. "Sommige" mensen downloden zullen spellen van bv een torrent website en dan proberen ze hem uit. Werkt deze niet dan hoeven ze hem ook niet te kopen. ;-)

Misschien wel handig als je even je specificaties post. Ik speel BF3 op low/medium met een Intel E8500, een nVidia Geforce 9800GTx+, en 4gb geheugen. 'Works like a charm'

@CB01: wel dat is eigenlijk nog niet zo'n slecht idee. Ik kan niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet ;)

@ probleempjes: is het spelen op low/medium niet een te groot "nadeel" als je online wilt spelen? Het is het geld niet waard als het op niet veel zou trekken, begrijp je.

Hier vindt je trouwens mijn dxdiag (ik vind het wel vreemd dat hij als grafische kaart intel HD graphix neemt hoewel de GT 540M er inzit)

De minimum systeemeisen zijn meestal niet genoeg om het spel fatsoenlijk te spelen, d.w.z. vloeiend op een fatsoenlijke resolutie met mooie graphics. "Can You RUN It" laat zien dat je een spel wel of niet kunt spelen, maar niet op welke manier.

Als alternatief kun je op Game Debate kijken:

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1164&game=Battlefield 3

Naast de minimum en aanbevolen eisen geven ze ook de "GD Adjusted Requirements", deels gebaseerd op feedback van gamers:

Our GD adjusted requirements are what we reckon will likely enable you to get an acceptable gaming experience. These will be adjusted over time based on your feedback and our reports.

Wanneer je naar beneden scrollt, kun je je specs opgeven (bij CAN I RUN Battlefield 3) en kijken onder welke settings je het spel kunt spelen.

Wil je 100% zekerheid, dan zul je het spel eerst uit moeten proberen voordat je het koopt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan