Is dat wel veilig op Facebook ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hey, (weet niet of deze vraag in de goede sectie is geplaatst, heb veel getwijfeld sorry)

Het gaat over een facebook spelletjes "Gardens of time". Dit is een spel van Playdom. Nu geeft onlangs Playdom (de fanpage) een link waar je items kan claimen. Dit gebeurt meer dan 1 keer hoor. Maar normaal kan je die maar 1 keertje claimen. Nu geven ze ons een link waar je een bepaald item oneindig keer veel kan claimen om dat Gardens of time 2 jaar bestaat. Dus telkens als je je pagina vernieuwd of op die link klikt dat claim je die. Nu heb ik voor google chrome een auto reloader gedownload zodat hij die pagina om de 2 sec vernieuwd. Dus ik claim dat item 1800 keer per uur (ongeveer).

Nu is de vraag. Word dat onder cheaten ofzo bekeken? En mag dit op facebook ? want cheaten mag niet
Wou even duidelijkheid op deze vraag omdat ik zelf aan het twijfelen ben :D

Dank u
dizzyboy97

Laatst bewerkt:
ok bedankt, maar ik ga eerst horen wat anderen zeggen. Want wil echt zekerheid hebben zodat ik niets verkeerd doe :)

ik ga eerst horen wat anderen zeggen. Want wil echt zekerheid hebben zodat ik niets verkeerd doe :)

En hoe krijg je die zekerheid hier?
Moeten er minimaal 100 reacties komen en dat dan 75% vindt dat het geen cheaten is?

En als Facebook dan desondanks vindt dat het wel cheaten is?

Of stel dat hier zestig mensen vinden dat het cheaten is en dat het Facebook niks kan schelen. Wat dan?

100 reacties is overdreven. Maar bevoorbeeld 10 ofzo. En als er daarvan bijvoorbeeld 8 zeggen dat is niet cheaten of wel. Dan heb ik toch wat meer zekerheid :D Het moeilijke eraan is dat je niet wat het is en dus iedereen ook een andere reactie's geeft.... Zeg jij je mening is tecsman :d

Laatst bewerkt:
Voor mij is het cheaten, maar het interesseert me helemaal niks. Ik heb helemaal niks met die Facebook-spelletjes.
Als iedereen elkaar de tent uit cheat wordt het lekker rustig.

@tecsman : dacht ik in het begin ook maar achteraf bekeken dacht ik omdat het in de google chrome store was dat het toch niet cheaten was. Omdat ik daar die auto-reloader heb gehaald. En bij de google store maken ze toch niks illegaal ofwel?

Ok maar het is denk ik geen fout. Want ze posten die voor de 2de keer op facebook :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan