Is data op HD, gekoppeld aan RAID te redden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Sinds kort een nieuwe zeer goed werkende PC. Maar ik heb nog 'n probleem
met m'n oude defecte PC. Dacht alles gebackupped te hebben, maar nu blijkt dat ik toch nog het e.e.a. mis. De PC komt niet meer op de desktop en/of kan de DIR's, dus data,
niet meer benaderen; ook niet via de veilge modus. Bij de opstart geeft de PC aan, broken stripe; dat duidt op zeker 1 niet goed werkende of wellicht defecte HD, gekoppeld aan de RAID. Is de data op de twee HD's, gekoppeld aan RAID uberhaupt nog te benaderen, laat staan te redden ?

Probeer de schijf aan te sluiten en dan eens te zoeken met PC Inspector en dan de gewenste files te recoveren.

*klik*

Ik stond ook te kijken van wat dat dingetje allemaal kan (had problemen met mp3 speler).

Groeten,
Amorphis

Het probleem is, dat de twee HD's gekoppeld aan de raid, twee partities heeft; en de tweede partitie kent drie logische stations. Dus Op C:\ staat Windows (niet meer benaderbaar) en op D:\, E:\ en F:\ de data.
Als ik probeer XP te installeren, kom ik zover dat ik de melding krijg dat na enter XP geinstalleerd kan worden; maar dan op de totale grootte van 80 Gb (2 x 40 Gb). Het lijkt me dat er dan nog weinig of niets van de data te redden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan