Is de Cooler Master Sileo 500 een goede behuizing voor een game-pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heb je zelf al uitgezocht over deze kast? Wat voor hardware komt erin, hoeveel ventilators passen er in, is er een mogelijkheid om kabels netjes weg te werken om de airflow door de kast te verbeteren? Heb je al reviews opgezocht over deze kast?

Een beetje eigen inzet is best fijn, het is hier geen helpdesk

@cptiglo, nou eigelijk staat in de header dat dit de grootste en gratis computerhelpdesk van nederland is ;)
@rubbels, graag een topic maken voor het aanschaffen van je systeemkast, en niet allemaal losse topics voor keuze van de onderdelen... de cm stileo is een kast gebouwd op stiltje, ik denk dat je beter uit bent met een coolermaster centurion 5 II in een game pc.

@cptiglo, nou eigelijk staat in de header dat dit de grootste en gratis computerhelpdesk van nederland is ;)

Dat ik dat nu pas zie XD

Maar dan nog, een beetje eigen inzet is nooit verkeerd, daar leer je meer van dan het je allemaal voor laten kauwen

Gaat er alleen maar om dat deze kast om een compleet systeem zit dat ik misschien van iemand over ga nemen.
Dus nogmaals: Koelt deze kast genoeg voor een game pc? ;)
En nog een vraag: De voeding die bij de kast zit (500 Watt), presteert die een beetje goed?

Het is maar net wat jij onder een game-PC verstaat.

Onder game-pc versta ik in dit geval een i7 920 met een HD6970. Koelt ie daarvoor genoeg?
En hoe zit het met die voeding, is die een beetje goed?

Nee, ik zou een andere keuze maken!
Zoals ik in het eerste reactie al duidelijk heb gemaakt!

Andere is bij deze pc niet mogelijk, aangezien ie 2ehands is.
Maar voldoet ie wel?
En nogmaals, hoe is die voeding?

er zit geen voeding in een coolermaster stileo -_-
en 500 watt zou ik wel een beetje weinig vinden, nee de kast voldoet überhaupt niet!

dat heeft er toch echt niets mee te maken...
voor minder heb je een kast waarvan de airflow toch wel beter is.

Ik dacht van wel, die resolutie betekent lagere temperatuur en stroomverbruik van de graka omdat die niet volledig belast wordt.
En ik kan geen andere kast kiezen, aangezien het een tweedehands pc is en dus al in elkaar gezet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan