Is de GeForce 9800 GX2 nog z'n geld waard? (Tweedehands)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcexpert

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2012
Berichten
725
Hallo,

Ik moet dus binnenkort mijn zeer oude GT9500 vervngen wanneer ik m'n nieuwe CPU - Mobo koop, wantanders is het het niet echt waard. Ik hb ook niet direct het geld voor een duurdere kaart zoals de GTX980(eventueel Ti.). Ik kan de 9800 GX2 krijgen voor 45 euro. Moet ik of zou ik moten vragen voor een lagere prijs of is dit nog de prijs waard? Hij is een oude kaart, maar kostte ook wel een redelijk blokje nieuwprijs... Hopelijk kan ik hierover dus jullie mening krijgen!

[h=1]Sander[/h]
 
Ik denk dat 45 euro aan de goedkope kant is voor die kaart.

Mijne tweede PC draait op een 8800 GTX en daar kan ik gewoon GTA V en alles draaien.

Als ik zelf die 9800 GX2 zou hebben en ik zou hem verkopen zou ik er denk ik nog 100 euro voor vragen.
Dus 45 euro is een prima bedrag.
 
Hallo

Hangt er van af hoe deze videokaart is behandelt ...

Indien regelmatig zuiver gemaakt , en dus nooit te heet geworden , zou ik het riskeren in uw plaats ...

Als de persoon van wie je deze wilt aanschaffen zijn materiaal niet deftig onderhoud ... zou ik het niet doen.

Heb hier al een paar van dergelijke dode videokaarten gekregen om te controleren.

G.p.u. was door oververhitting van de printplaat losgekomen ... uiteraard zat alles vol met stof.

Peter
 
De video kaart zit nog in z'n doos, geseald met de orignele sticker ;).

De kart moet ook maar dienen voor een tijdelijke plaatsinnemer nu dat ik gen geld heb voor een betere.. Maar wat ik nu niet weet is, Welke stroomtoevoer heeft deze kaart nodig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan