is de Samsung tab 2 5110 16gb een goede aankoop ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redmage

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Sorry voor deze mss wat domme vraag

Bij mediamarkt zegden ze gisteren dat ze deze tablet aan het uitverkopen zijn daar er tegen Kerstmis een nieuwe Samsung tablet gaat komen.

Ik zag eerst overal veel positieve reviews maar vandaag las ik dat er toch ook veel problemen zijn met bvb. uitvallen etc. en dat de camera op niks zou trekken, geen hd tv op kan kijken, problemen met overzetten van bestanden uit pc etc.

Natuurlijk vergt een nieuw toestel enige tijd om mee vertrouwd te geraken en bij mediamarkt beweerden ze dat na apple, samsung de beste is voor tablets. Nu heb ik geen zin om 400-500,00 euro voor een tablet neer te tellen daar m'n kids die ook willen gebruiken.

ook zou deze tab slecht voorzien zijn van aansluitingen maar ik vond op internet wel dat er blijkbaar toch een aansluiting zou kunnen gevonden worden om bvb. usb aan te sluiten

wat ik ermee wil doen :
- tv kijken
- muziek en foto's overzetten van laptop en smartphone
- internetten (fb etc)
- games voor de kids als we op reis zijn zoals 'clash of clans'
(camera is voor mij dus van minder belang)

Vraag is dus of deze tab 2 5110 toch wel hiervoor een goede keuze is

thanks

Heb hem zelf ook en ben er best tevreden mee.
Gebruik hem voornamelijk om Youtube te kijken en films en foto's vanaf mijn NAS en wat games te spelen.
Ook een wat zwaardere game als Iron Man gaat prima erop, dus neem aan dat Clash of Clans ook wel moet lukken.

Overzetten van muziek en foto's van je laptop en smartphone gaat heel eenvoudig via je thuisnetwerk, bluetooth of wifi-direct,
dus usb aansluiting heb je op zich niet nodig.

Lijkt me een prima keuze voor wat je ermee wilt.

Laatst bewerkt:
thx
waar kan ik nog een witte vinden (voor 229,00 €) want ik zie enkel een grijze/silver/titanium....

vind wit toch mooier ogen

op bol.com staat wel wit maar als je verder doorklikt lijkt het 269,00 voor wit terwijl silver 229,00 is ?

Tja, dat vinden meer mensen blijkbaar mooier,
ik zie hem verder ook nergens in het wit voor die prijs.

En op zich, hoe vaak kijk je naar de achterkant van je tablet en is het je dan €50,- meer waard dat je dan wit ziet?
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet welke kleur de mijne heeft...

heb toch een witte gevonden in coolblue in Aartselaar

ben er best blij mee, alleen de online TV werkt nog niet

wel vervelend is dat ik een live wallpaper had gedownload en geinstalleerd maar was geen mooi beeld en toen had ik 'm gedelete maar nu komt er elke keer bij opstarten : .... error wallpaper has stopped working met keuze 'report' of 'ok' dat ik dus telkens moet wegklikken. Ik heb wellicht iets over het hoofd gezien bvb. als je het icoontje versleept naar 'delete' is dan alles gedelete of moet ik ergens anders nog ook zoeken... (tja zal er nog wel tijdje mee bezig zijn maar da's leuk)

zo wil ik ook m'n contacten van m'n samsung gio telefoon importeren naar de tablet maar ook daarvoor nog uitvissen hoe dat precies moet : iemand een idee ?

heb nu een aansluitstuk gekocht op ebay zodat ik ook een usb slot + sd kaart lezer slot erop heb om bvb. foto's of muziek er snel op te zetten (ipv het te doen via wifi want dan moet dan weer geloof ik eerst via de pc)

heb nog een vraagje : m'n kids willen er een tweede voor de sint. Klopt het dat ze dan elk met een tablet met / tegen mekaar kunnen spelen (ik vroeg me af of dit wel kan nu ze toch hetzelfde wifi netwerk gebruiken en dus toch zelfde/maar één account)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan