Is de sd kaart gemount

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hallo,

Mag ik daar ook iets over vragen? Mijn foon is ook pas geupdate, maar nu zegt ie dat de SD-kaart die erin zit, Android 5.5 gemount is of juist niet, snap er niet zoveel van. Maar begrijp wel dat ie niet meer gelijk is aan de nieuwe software of zo? Want kan ik daaraan doen?

M vr gr.
Carla

Beste Carcelia,

Ik heb een nieuwe vraag gemaakt voor je. Het is verwarrend als er 2 verschillende vragen door elkaar gaan lopen, om die reden heb ik een nieuwe vraag gemaakt.
Succes met je vraag

Welke telefoon heb je?

Hi, thanks.
Ik heb n Galaxy S4 mini met 4.4.2
Was van de wek met Airdroid bezig en toen kwam dat bericht boven water. Mot ik wel zeggen dat apps niet aankomen en diverse niet geinstalleerd staan, vond ik al gek en irri maar ja, snap ik er de ballies van, nee dus haha
Ships, dacht dat ik m allang verstuurd had.

gr.
Carla

Zie je de kaart als je kijkt bij je instellingen, daar tabje algemeen en daar het tabje opslag. Zie je daar de sd kaart?

ja ik zie m wel maar gebeurt niet veel op. Alles zit zo'n beetje op t interne geheugen.

Heb zelf geen idee hoe dat aan te pakken, die van mij werkt gewoon zonder problemen.

Hi,

Ben dr nu achter dat je computer zegt, als ik dekaart probeer te benaderen via Airdroid, dat ik geen schrijfrechten heb op de kaart. Eigenlijk als ik iets probeer te verwijderen. Ik kan dus eigenlijk niks doen op die kaart, is wel 32 gb, wel zonde. Mn zoon heeft m intussen geformatteerd, kijken of dat helpt.

Gr.
Carla

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan