is dese site veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

loko

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Berichten
28
heey,

ik wil een nieuwe pc bestellen en ik wou effe vragen of dit een goede pc is :

AMD Phenom™ II X2 550 AM3 Dual Core Power systeem.

Behuizing: YOURS 727-10 Piano Black met 420W voeding: zeer mooie, stijlvolle kast van hoogwaardige kwaliteit met Front Audio en USB

Processor: AMD Phenom™ II X2 550 AM3 Dual Core (2 x 3.1 GHz, 7MB Cache, 2000MHz FSB en revolutionare 45nm technologie)

Moederbord: AsRock K10N78M. Kwaliteits moederbord van het topmerk ASRock (dochteronderneming van ASUS)!

Videokaart: Krachtige Onboard GeForce 8100 graphics, DX10 VGA, Pixel Shader 4.0, met 512MB gedeeld geheugen, ondersteuning voor 2 monitoren (VGA en DVI uitgang) en Full HD 1080p Blu-ray (BD) / HD-DVD playback.

Hardeschijf: Maxtor Diamondmax 21, 250GB, 7200 RPM, SATA

Geheugen: Kingston 1024 MB DDR-II, 800 Mhz Geheugen: supersnel en stabiel geheugen van het topmerk Kingston met LEVENSLANGE garantie!!

DVD: Sony/Optiarc AD7200A 20X DVD ±RW met Dual Layer ondersteuning! (brandt ook ‘gewone’ CD's)

Audio: Realtek® ALC662, 5.1 Surround, High Definition Audio, Windows ® Vista™Ready: kraakhelder geluid !

Netwerkkaart: 10/100/1000 Mbit LAN, RTL8110SC-GR


Overige:
4x USB achter
2x USB voor
1x microfoon aansluiting voor
1x koptelefoon aansluiting voor

met deze pc kan ik tog nfs undercover, gta4 of fifa 09-10 spelen?



dit is de site waar ik het vandaan wou bestellen:

http://www.starcomputers.nl/systemen-systemen-c-61_78.html?osCsid=6a4044cde804425eb11ce04efb65e6bd


is deze site een veilig site?



alvast bedankt
 
Al hun gegevens zijn makkelijk te vinden op hun site, dat is meestal een indicatie dat ze niets te verbergen hebben. Bel ze eens...
 
Hoi,

Je zou hoogstens de prijzen eens kunnen vergelijken met azerty bv. en het is ook nog een gewone winkel zo te zien opzich niks mis mee maar geen ervaring mee
 
owke heel erg bedankt voor jullie racties. ik twijfelde omdat er geen slotje te zien is en er staat ook geen https.

maar er kan dus niets fout gaan als ik het bestel en ht betaal via de keuze overschrijving.

ik moet eerst betalen dan krijg ik de pc dat is geen probleem toch?
 
Hoi,

Is Amsterdam toevallig niet bij je in de buurt?
 
ik heb een pc besteld voor 300 euro. ik ga het betalen doormiddel van overschrijving. ik hoop dat ik geen problemen krijg.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan