Is deze behuizing zijn geld waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meer40

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Beste Helpmijers,

Ik heb momenteel een pentium 3 behuizing voor een redelijke pc namelijk:

coolermaster gx 750watt
gainward 4870x2 rampage 700
intel q6600
gygabyte moederbord
4 gb kingstong geheugen 800mhz
innovetek waterkoeling
750gb samsung f1 spinpoint

Ik kan nu deze behuizing als een demo model kopen voor 35 euro:

http://nl.hardware.info/productinfo/756/procase-nitro-ax#tab:fotos

Is dat een goede deal of is het toch verstandiger om voor een coolermaster elite te gaan of iets dergelijks?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Meer40

Voor 35 euro is het een prima kast. Of die voldoet is nogal persoonlijk. Ik zelf ben een crossfire gebruiker en dan is het erg fijn om een behuizing te hebben met de voeding onderin met een raster tussen de compartimenten zodat de fan van de onderste kaart fatsoenlijk kan werken en de warmte van de powersupply niet je kast in blaast. Als je niet van plan bent om in de nabije toekomst grote veranderingen in je hardware aan te brengen is hij prima voor weinig geld.

Zelf heb ik een antec met waterkoeling voorbereiding en goede stoffilters, maar deze is dan ook bijna 4x zo duur

Als je er iets meer aan kan uitgeven raad ik je toch echt een andere kast aan. Je hebt met deze componenten niet echt een full tower nodig en een mid tower is genoeg. Zoals Wampier al heeft gezegt, heb je een veel grotere voordeel als de voeding onder in de kast zit, dit heeft te maken met cable management.

De water koeler die je erin wilt zetten heb je eigenlijk helemaal niet nodig, je bent beter af met een normale koeler, wat uiteindelijk ook goedkoper zal zijn.

Ik weet het ook niet zeker of ik het nou goed zat, maar die kast heeft geen mounting trays? Dus je zou je hdd enzo met schroeven moeten vast zetten, wat onhandig is vind ik persoonlijk. Voor 10euro meer kan je een Cooler Master Centurion 5 II, wat ik persoonlijk een perfecte kast vind voor iemand met een laag budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan