Is deze (budget) game pc geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gadam

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Dag allemaal,

IK heb op de volgende site deze pc gevonden voor een erg laag prijsje.

http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,174/category_id,98/option,com_virtuemart/Itemid,26/

specs ;

AMD AthlonII X2 Dual Core 250 2 x 3.0Ghz , Nvidia Geforce GTS450 1024MB vga kaart, 500GB Seagate harde schijf, 4GB TEAM geheugen, Liteon 24x DVD brander, Asrock merk moederbord en 600 watt stille voeding

--- NIEUW met 2 jaar garantie ---

AMD AthlonII X2 250 Socket AM3 dual core 2 keer 3.0 Ghz met koeler
ASRock N68-S3 UCC AM3 M-ATX DDR3 moederbord - sata300 - geluid - netwerkkaart
Nvidia GeForce GTS 450 1024 MB GDDR5 / 128 bits 2 x DVI, VGA, HDMI snelle grafische kaart

4GB (1 x 4GB) DDR3 PC3-10666 1333Mhz merk geheugen van TEAM
Seagate 500GB SATA2 ST3500418AS 7200 16mb harde schijf
LiteOn SATA black iHAS124 24x24x/DL8x8x/RAM - SATA - zwart- multi & dual layer DVD brander
geluidskaart
netwerkkaart
LC-Power Midi Gaming Pro921B Warmachine X behuizing (2x front USB & geluid) met een 600 watt voeding
--------------------------------

Mijn vraag is nou is dit een redelijk goede pc zou ik hier games zoals gta iv goed op kunnen spelen?

Bedankt voor jullie hulp.

Hallo gadam,

Ik raad persoonlijk 8gb ram aan. Dan draait GTA IV soepel met/incl andere rijdende voertuigen, effecten en mensen. 4gb ram is een beetje.. Erg weinig voor GTA IV.
Verder ziet hij er goed uit.

Groet,
Brian

volgensmij kun met 6 gig ook makkelijk gta IV aan
maar met acht gig gaat het wel supermooi, de videokaart is een krachtige, processor is wel net aan genoeg
als je over 2 jaar nog steeds wilt spelen met de zelfde pc zou ik wel een krachtigere processor nemen
alleen is het een klein moederbordje, je zult niet veel kunnen upgraden of later voor sli of xcrossfire kunnen gaan
kast is een goedkope niet dat dat uitmaakt, hij valt niet zomaar uitelkaar denk ik, krachtige voeding

overal mooi systeem voor de prijs

Ja, maar dan moet je er wel een 64bits windows bijkopen. Ding wordt zonder besturingssysteem geleverd.

Ron

Bedankt voor de tips, haha gelukkig heb ik al een windows 7 cd

Is die windows cd van jou dan wel 64-bits?

En het RAM-geheugen is makkelijk te upgraden.

Ja een vriend van mij verkoopt ze dus ik regel dat wel, naja jullie hebben me beetje overtuigd ik ga hem denkik halen midden komende maand zo dra me salaris er is eerst gewoon met 4gb ram ff kijken hoe dat is en dan heb ik altijd nog de keuze om uptegraden aangezien ik zie dat het maar een kaartje van 4gb is . Ik heb nog een vraag je ik heb een packaerbell monitor van 19 inch model naam MONITOR PACKARD BELLVISEO 191 WS , ik ben vanplan een 2e exact de zelfde scherm te halen is het dan mogelijk om hem aan te sluiten op mijn video kaart die op die pc zit of moet ik extra kabels accessoires halen?

Meestal zit er bij een scherm de kabels meegeleverd. En zo niet, voor 5 euro heb je een nieuwe.

Hoi...

Ik wil niet even heel vervelend zijn maar als men er vanuit gaat dat de 450 een gamerskaart is dan komt men van een koude kermis thuis.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan