Is deze gamepc aankooplijst oke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolf879

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
73
Ik heb na uren lang zoeken de volgende onderdelen bij elkaar gevonden. Hebben jullie tips/aanmerkingen over de volgende lijst, dan hoor ik het wel :)
Ik ga voornamelijk gamen, programmeren, renderen en streamen op deze nieuwe build! De processor ga ik overklokken sinds het moederbord dit lekker makkelijk maakt)


Processor: AMD FX-8350
Solid State Drive: ADATA ASP900S3-128GM-C
Videokaart: ASUS HD7870-DC2TG-2GD5-V2 (Later in CF)
Processorkoeler: Corsair Hydro Series H100i
Moederbord: ASUS M5A97 EVO R2.0
Harde schijf: Seagate ST2000DM001 2 TB
Optische schijf: LG GH24NS70
Werkgeheugen: G.Skill 8 GB DDR3-1866 Kit
WiFi kaart: ASUS PCE-N53
Voeding: Corsair CX750M
Kast: Thermaltake Chaser A31

Is de voeding voldoende voor "full load" + later nog een ASUS HD7870-DC2TG-2GDR5-V2 in CrossFire (ik neem aan dat het mobo hier ook geschikt voor is :p)
 
Tip: neem de HD7870XT ipv de videokaart zonder de XT toevoeging, deze is veel krachtiger voor dezelfde prijs. Zoek maar eens reviews op zou ik zeggen ;)

Voeding is ruim voldoende voor een crossfire setje ;)
 
Dank u voor de tip :) Er was ook een 7870 zonder tg versie die €20 goedkoper was xD Wat is het verschil tussen xt en tg?
 
Dat de XT gebaseerd is op de chip van de HD 7950 en een stuk beter presteert. Wat ik er wel bij moet vertellen: de XT kan warmer en lawaaieriger worden dan de gewone kaart. Bovendien is de XT gemaakt van deels kapotte chips van de HD 7950. De chip zelf is niet kapot maar een aantal shaders wel. Dat maakt niet uit, want de XT kan prima draaien met minder shaders. Of dit de kwaliteit van de kaart ten goede doet weet niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan