Is deze laptop goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt eraan wat voor games,
als je zware grafische games wil spelen zou ik een betere videokaart nemen en meer werkgeheugen.

voor zover ik er iets vanaf weet :P

Met een GT610M videokaart kun je niet gamen. 2GB videogeheugen is trouwens nutteloos voor deze videokaart ;)

ohh.
ik dacht dat GT610m Goed zou zijn voor games
ik heb namelijk g105m ik speel mw3 bijna maxed
dan zou ik bij GT610m Denk wooow hiermee zou ik wel zware games kunnen spelen (BF3)

@ stepan 12
bij nvidia bepaalt het eerste getal de serie dus 6xx is nieuwer als 5xx enz.
het tweede getal bepaalt hoe snel de kaart is, dus 590 is sneller als 580
ti betekend snellere versie, dus 560ti is sneller als 560 maar langzamer als 570.
dus een 5xx kaart kan sneller zijn als een 6xx kaart, want een 590 is sneller als een 680.
kaarten die beginnen met gtx zijn voor gaming bedoeld, kaarten die beginnen met gt(s), en tweede getal 4 of hoger zijn bedoeld om soms te gamen, en kaarten die beginnen met g of niks, zijn niet bedoeld voor gamen.

@dennisdennis12 Wow dat wist ik echt niet dank je wel. Nou weet ik waar ik naar moet kijken enzo.

Iemand nog een tip voor een laptop om wat games op te kunnen spelen en schoolwerk te kunnen doen? (Dat 2e kan op alle laptops natuurlijk wel. :D)
En het liefst niet te duur, anders had hij beter een Macje kunnen kopen. ;)

Bedankt.

als je niet duur uit wilt zijn kun je beter geen Mac kopen daar betaal je vooral voor het merk maar de hardware die er in zit is meestal slechter dan als je een standaard windows laptop koopt
verder zul je ook moeten aan geven welke games er gespeeld worden hiermee kunnen we zien of er iets uberhaupt wel is te vinden.

bij Tripple A games zoals Battlefield 3 of Assasins Creed 3 moet je toch wel aan een budget gaan denken van minimaal 800/900 euro
Games Zoals CoD zijn echter weer een heel stuk lichter hier voor heb je geen zware laptop nodig CoD werkt namelijk op een 5 jaar oude engine
dan ga je zo rond de 600 700 euro zitten

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk worden het games zoals CoD, niet de allernieuwste games dus.

Ik geef ook in mijn post aan dat hij geen Mac koopt, omdat hij geen hoog budget heeft. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan