is deze monitor full hd

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat je kaart geen hdmi heeft je kan een verloop stekker kopen van vga naar hdmi.

ok bedankt ik heb het gevonden zo adapte nu nog een vraag zit er nog verschil in een zilveren of goude HDMI kabel?

VGA naar HDMI heeft nauwelijks zin, gezien VGA analoog is. Je kan beter van DVI naar HDMI gaan. Als de kaart die je bij Alternate aangeeft hebt, zou HDMI erop moeten zitten.

GS250XZSL4Bracket354x312.jpg

Bron;
http://xfxforce.com/en-gb/products/graphiccards/GTSseries/250GTS.aspx

Laatst bewerkt:
Full HD betekent gewoon dat je een resolutie moet hebben op je monitor van 1920*1080. Beide monitoren zijn dus full HD.

Voor wat HDCP betreft zijn er wellicht mensen hier die er meer van weten, maar daar zou je voorlopig geen last van moeten hebben.

Persoonlijk zou ik niet kiezen voor de HP schermen. Ik vind ze nog steeds behoorlijk slecht t.o.v. andere merken. Voor wat betreft prijs/prestatie verhouding kies ik nog steeds voor de Samsung schermen

ok ik heb een mooie beeldscherm nu heb ik nog een vraag

een hdmi kabel wat is beter een goude van 7 euro of een zilveren van 6 euro of toch een goude van 12 euro of een zilveren van 11 euro

is dat nog van belang dat geleiden? met kwaliteit of zo

Laatst bewerkt:
maar het zou in principe niks moeten uitmaken of je een vergulde hdmi kabel van 40 euro of 1 van 10 euro koopt dus als de winkel je een dure hdmi wil aansmeren van misschien wel 50 euro ofzo, kun je beter vragen of ze er ook 1 van 10 uero ofzo hebben. want het is allebei een digitaal signaal wat over de kabel gaat dus eentjes en nulletjes. Het zou alleen kunnen dat die kabel van 10 euro eerder kapot gaat, maar niet in 1 of 2 jaar ofzo, zolang je er maar goed mee omgaat kun je van een hdmi kabel van 10 euro veel plezier beleven op je scherm.

de monitor beschikt over een DVI-D (met HDCP) moet ik me zorgen maken want ik lees dingen over dat hdcp hd stopt en zo

Mijn twee monitoren zijn ook HDCP, maar ben nog niets tegen gekomen, dat ik niet kom bekijken.

HDCP, ofwel High-bandwidth Digital Content Protection is een specificatie, ontwikkeld door Intel, voor de bescherming van digitale audio- en videoinhoud die verstuurd wordt over DVI- of HDMI-verbindingen. Het is een vorm van digitaal rechtenbeheer (DRM). Door de verbinding tussen ontvanger en afspeelapparaat te vercijferen hoopt men het illegaal kopiëren tegen te gaan. De data wordt uitsluitend doorgegeven aan randapparatuur die daartoe gerechtigd is. Om dat te bereiken heeft ieder apparaat dat HDCP ondersteunt een uniek intern nummer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan