is deze normalisatie goed??

Status
Niet open voor verdere reacties.

raybergh

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Ik wil een database opbouwen voor noodverlichtings armaturen (je kent ze wel uit winkels, die groene bordjes die de vluchtweg aangeven)
er bestaan meerdere merken, ieder merk heeft zijn eigen type aanduidingen.In zo'n lamp zit een accu, ook hier zijn meerdere merken mogelijk die ieder weer hun eigen types hebben.
In het armatuur kan 1 lamp zitten die zowel in normaal bedrijf brand, als ook in noodbedrijf.
het kan ook zo zijn dat er voor beide functies een aparte lamp in zit. Deze lampen kunnen ook nog verschillen van elkaar.

Ik dachtdat ik de tabellen en relaties zo aardig voor elkaar had. Maarja, ik ben maar een beginner die al vaak hier op het forum heeft rondgekeken, maar zelf wat maken....

Wie zou eens kunnen kijken of de start zo goed is voordat ik verder ga.

hoor graag of dit helemaal fout is, of dat ik op de goede weg ben

Alvast bedankt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Sorry ik had de bijlage terug moeten zetten naar 2003, bij deze gedaan

Dat niet alleen. Bijlagen posten in rar-formaat is ook niet handig.
Veel van de mensen die hier komen hebben (net als ik) geen rar. De meesten willen en/of kunnen dit ook niet installeren.
Bijlagen dus zippen, niet rarren

Overigens: normaliseren is altijd zinvol! Of je het goed gedaan hebt kan ik niet beoordelen, ik kan je bijlage niet openen.

Dat niet alleen. Bijlagen posten in rar-formaat is ook niet handig.
Veel van de mensen die hier komen hebben (net als ik) geen rar. De meesten willen en/of kunnen dit ook niet installeren.
Bijlagen dus zippen, niet rarren

Overigens: normaliseren is altijd zinvol! Of je het goed gedaan hebt kan ik niet beoordelen, ik kan je bijlage niet openen.

Dito.

is er dan niemand van de 91 die mijn bericht hebben gelezen, die mij iets kan vertellen??
valt mij toch enigszinds tegen:(

Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Ik zou geen spaties in de veldnamen gebruiken.
Het zou helpen als bij ieder veld een beschrijving van de gegevens zou staan.
De tabellen zijn nu leeg. Als je er een stuk of tien vult kan ik de inhoud ook beoordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan