Is deze pc goed voor gamen niet al te intensief en gewoon voor school enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ziet er goed uit maar dan neem ik liver wel de voeding die daar straks werd genoemd met 550 watt voor als ik eventueel later nog een tweede videokaart erin wil doen. maar denk wel dat ik liever dat systeem neem ik was al wel best lang aan het zoeken maar is wel moeuilijk als je er niet heel veel vanaf weet.

oo waar zijn die onderdelen geselecteerd op welke site ?

Laatst bewerkt door een moderator:
weten jullie dan of alle onderdelen dan gewoon in een doos worden gedaan zodat de verzendkosrten niet zo hoog worden.

weten jullie dan of alle onderdelen dan gewoon in een doos worden gedaan zodat de verzendkosrten niet zo hoog worden.

verzendkosten zijn standaart €9,48
en als je IDeal betaalt 1 euro erbij

ja maar zijn de verzendkosten voor al die onderdelen dan samen 9.48?

maar die grafischekaart die ik wilde is niet de gene die je had geselecteerd maar de garafische kaart koop ik dan wel ergens anders want bij alternate is die goedkoper daar is die 129 en bij azerty hebben ze de 740 mhz versie niet en die is wel beter. maar voor de rest is het een goed systeem.

wat betekend het trouwens als er retail bji het moederbord staat.

en zou het kwaaad kunnen als ik toch voor de xilence met 550 watt kies want die is namelijk wel met 24 maanden garantie en hij is stil en heeft goede feetbacks. ?

Laatst bewerkt door een moderator:
en zou het kwaaad kunnen als ik toch voor de xilence met 550 watt kies want die is namelijk wel met 24 maanden garantie en hij is stil en heeft goede feetbacks. ?

Nee is geen A merk voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan