is deze pc ideaal voor gaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo daar ben ık weer ık heb een pc gezıen bıj pcl vlakbıj mıj ınde buurt de vraag ıs kan ık hıerop game?spec-

amd athlon 64 x2 2,9ghz 2*1mb
2gb drr2
onboard vıd en geluıdskaart
dvd brander
moederboard weet ık nıet

het vraag ıs nu als ık nou en 9800gt ofz erop zet 9600gt ıs deze pc dan wel goed voor mıj gta 4 hıgh

ze vrage er 260voor zonder vıdeokaart onboard + vıd ıs dan 340 ong

Moederbord zou je moeten weten, ver het belangrijkste

Anders kan ik je geen advies kunnen geven qua prijs

Laatst bewerkt:
Hai , gta IV op high ga je niet redden met genoemde videokaarten, maar met die pc + 9600GT is gta IV wel te spelen met medium specs wat er overigins erg netjes uitziet toch!

Hai , gta IV op high ga je niet redden met genoemde videokaarten, maar met die pc + 9600GT is gta IV wel te spelen met medium specs wat er overigins erg netjes uitziet toch!

ık kan ook spelle op low spele maakt mıj nıkssss uıt heb nu een kak pc dıe amper gta opend xd

kopen dan met de 9600GT, ga je ckers veel plezier aan beleven en met toekomstige upgrades nice :) suc6

Hoi !

Ik heb nog liggen:

mobo: Foxconn A690GM2MA-RSH2
CPU: AMD Athlon 4600 2 x 2400 Mhz.
1 Gig MDT 667 Mhz.
ATi Radeon 2600 XT Diamond O.C. (kaart geeft 2 x 6.5 in de Win 7 rating.)

Met 1 Gig erbij ben je het heertje voor 100 euri's.

Alles kompleet met dozen, boekjes etc.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ik heb nog liggen:

mobo: Foxconn A690GM2MA-RSH2
CPU: AMD Athlon 4600 2 x 2400 Mhz.
1 Gig MDT 667 Mhz.
ATi Radeon 2600 XT Diamond O.C. (kaart geeft 2 x 6.5 in de Win 7 rating.)

Met 1 Gig erbij ben je het heertje voor 100 euri's.

Alles kompleet met dozen, boekjes etc.

Greetz,

Harry.

harry voor hoeveel verkoop je hem en kast derbıj?

Moederbord zal wss nog AGP 8x zijn, de nieuwere interface is PCI-e.

Hiermee kan je toch wel een veel zwaardere grafische kaart erin steken.

Voor een 9800GT betaal je ongeveer evenveel nieuw, rond de 80 euro met GARANTIE.

Games hangen meestal van de grafische eenheid af.

kopen dan met de 9600GT, ga je ckers veel plezier aan beleven en met toekomstige upgrades nice :) suc6

HALLO IK HEB NET PCL GEBELD EN DIE zegt

asus m2n 6at-am of gıgabyte m61pme-s2p

400watt sgıa

en gforce 9600gt voor 60euro totaalprıjs 310 0o egt zo goedkoop

Hiermee kan je toch wel een veel zwaardere grafische kaart erin steken.

Voor een 9800GT betaal je ongeveer evenveel nieuw, rond de 80 euro met GARANTIE.

Games hangen meestal van de grafische eenheid af.

nıeuwe games zıjn tog kwa proccıe?

Met een 3 Ghz processor, kom je wel toe.

Als je games toch op high wil spelen, spelen vooral de grafische kaart en RAM een grote rol.

Met een 3 Ghz processor, kom je wel toe.

Als je games toch op high wil spelen, spelen vooral de grafische kaart en RAM een grote rol.

nou nou hıgh als ık het nıet kan hoeff het nıet :D het ıs alleen voor de lol u know modern warfare 2 bbv 3.0 p4 xd zou je tog nıet denke

.

Heb je het over het bord van Harrysnor??
Zo ja.. doe eerst wat vooronderzoek!!

daarbij wil ik nog even zeggen dat dit een van de slechtste topics geworden is....

Wat een onzin en ondeskundigheid bij elkaar zeg:evil::evil:

en daar laat ik het bij...

Heb je het over het bord van Harrysnor??
Zo ja.. doe eerst wat vooronderzoek!!

daarbij wil ik nog even zeggen dat dit een van de slechtste topics geworden is....

Wat een onzin en ondeskundigheid bij elkaar zeg:evil::evil:

en daar laat ik het bij...

w8 wrm bomoeı jıj ermee? jullıe altıjd met gezeur ık vraag ıets normaal ja een pc kopen ıs normaal als een mens nıet goed kan prate lıgt het aan mıj kıjk ıs naar jezelf zeur pıet

Hoi !

Zoals het er staat, zonder kast !

Je meot er dus 1 Gig geheugen bijkopen !

Evt. bouw ik het graag voor je in.

Voor de rest: @frankwannet heeft wel een punt.

Greetz,

Harry.

w8 wrm bomoeı jıj ermee? jullıe altıjd met gezeur ık vraag ıets normaal ja een pc kopen ıs normaal als een mens nıet goed kan prate lıgt het aan mıj kıjk ıs naar jezelf zeur pıet

Niemand heeft het er dit keer over dat jij kennelijk een leesgebrek hebt. Als je dyslexie hebt, dan zal je er voor moeten zorgen dat je voor het plaatsen eerst je getypte berichten nakijkt. Overigens gebruik ik de browser Opera, waar je de Nederlandse spellingscontrole aan kan zetten. Hiermee kan je een hoop fouten al eruit halen. Ik zie bijv meteen als ik een typefout maak.

Maar waar Frank het over heeft is de inhoud van dit draadje en niet over de taalfouten.
Maar goed. Ik heb je de afgelopen maanden al te vaak proberen te helpen. Dat ga ik niet weer doen.

Laatst bewerkt:
Niemand heeft het er dit keer over dat jij kennelijk een leesgebrek hebt. Als je dyslexie hebt, dan zal je er voor moeten zorgen dat je voor het plaatsen eerst je getypte berichten nakijkt. Overigens gebruik ik de browser Opera, waar je de Nederlandse spellingscontrole aan kan zetten. Hiermee kan je een hoop fouten al eruit halen. Ik zie bijv meteen als ik een typefout maak.

Maar waar Frank het over hebt is de inhoud van dit draadje en niet over de taalfouten.
Maar goed. Ik heb je de afgelopen maanden al te vaak proberen te helpen. Dat ga ik niet weer doen.

je hoeft me nıet meer te helpe hoor? ık vraag alleen ıs deze cp goed voor game etc komt hıj weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan