Is deze site betrouwbaar om een PC van te kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Vraag me af wat deze vraag bij multi media doet zal hem dan ook verplaatsen naar Aankoop nieuw systeem daar hoort hij beter thuis volgens mij en om welke site gaat het?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Lees niet echt slechte berichten . maar denk wel dat je goed moet kijken naar de gebruikte onderdelen.

Op zich ga ik met Modag mee.
Niet echt slechte berichten.Wel uitkijken of ze goede onderdelen gebruiken.
Ze lopen ook wat achter qua mogelijkheden.Een socket 1155 i5 is bijv niet los te krijgen daar.Maar goed de prijzen zijn er ook naar.
Verder veel budget merken dus.

Zaak ligt hier om de hoek. Ik ken mensen die er regelmatig komen en kopen. Persoonlijk ken ik de zaak niet. De spullen zijn prima betaalbaar en de pc's in orde.

c-merk spul verkopen ze daar heb ik volgens mij al vaker hier op het forum gezet
ik zie aan hun website dat ze aan het verbeteren zijn
ik zet nogsteeds mijn twijfels achter die winkel

ik vind ook veel ongebalanceerde systemen in hun webshop terug
er zit veel troep tussen dus houd je ogen open en koop alleen als je zeker weet dat de prestatie's van de hardware die er in zitten goed zijn

en dat ze ingeschreven staan bij kvk zecht niks een winkel kan nogsteeds slecht zijn...

klikederklik<---- die is nog redenlijk goed
snap alleen niet waarom ze een p67 bord samen doen met een i5 2500 alleen K editie's kun je overklocken
en ik zet mijn vraag tekens bij de voeding die zij gebruiken

klikederklik salland komt dicht in de buurt kwa prijs
dit systeem is iets sterker en heeft 1TB HDD de HD6850 is net even wat sterker dan de GTX460

Laatst bewerkt:
@firest0rm sorry, maar dat gaat ver over mijn budget heen :rolleyes: mijn budget is rond de 350 euro.

verwacht dan niet teveel
een nieuwe game pc die maar 350 kost is vaak C-merk spul dat betekent slechte kwaliteit en gaat 1 jaar mee
of je moet het geluk hebben dat je korting krijgt op een goede pc :P

vraag me uberhaupt af of je wel voor 350 euro daar iets kan aanschaffen waar je op kan gamen

ik raad je aan om door te sparen voor 600 euro heb je al goede game pc's

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan