Is deze videokaart beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sikkink

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Hallo. ik ben van plan om deze videokaart van een vriend over te kopen. ik heb nu de, geforce fx 5200 128 mb. het lijkt me zeker dat de 6200se beter is. de spellen counterstrike, day of defeat zijn hier mee te spelen?

Nvidia Geforce 6200SE turbocache met 256Mb

Onno

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij ben je beter af met je huidige kaart, als je winst zou boeken is die zeer miniem en zijn geld echt niet waard. Je huidige kaart beschikt over eige geheugen en degen die wilt gaan kopen niet (gebruikt geheugen van het werkgeheugen). Als je een videokaart koopt voor spelletjes laat je beter de kaarten met shared memoty en turbo cach geheugen links liggen...

videokaart

Oke bedankt. euhm weet jij mischien een goeie, niet al te dure kaart, systeem.: cpu intel 2.0 512 ram. asus moederbod. en dus die fx 5200.

Onno

videokaart

euhm hij verkocht die turbocache voor 40. 60 euro heb je dan wat? in mijn nieuwe pc zit een ati radeon 1600 pro. voor 95 euro en is prima, maarja die pc is ook nieuwer.

Onno

zoek eentje van de 6000 serie die over eigen geheugen beschikt, die heb je voor ronde de 60 € nieuw. Vind het wel veel wat je vriend vraagt voor die kaart, zeker als deze dan nog niet eens nieuwe is.

videokaart

Ja oke.. daarom vroeg ik ook ff hier, euhm heb je mischien een goeie , goedkope hardware site? :D

Onno

wat wellicht belangrijker is: Die Fx5200, is dat een PCI of een AGP?

Foutje van mij, heb te snel gelezen het is PCI en niet PCI-express. Het maakt in feite niet uit , pci heb je altijd en dan kan je beter voor agp gaan.

Die Geforce 6200 is echt wel beter als die FX 5200 hoor ;)
Mn vriend Had een FX 5200 en die kon niet eens wolfenstein spelen :shocked:
Mn vader had naja heeft nog steeds een geforce 6200 met gedeeld geheugen ( maakt opzich niuet veel uit ) en die draait selfs need for speeds most wanted op high settings. F.E.A.R. draait ie ook goed etc etc.
Conclusie die 6200 goed keus hoor :thumb:

Die Geforce 6200 is echt wel beter als die FX 5200 hoor ;)
Mn vriend Had een FX 5200 en die kon niet eens wolfenstein spelen :shocked:
Mn vader had naja heeft nog steeds een geforce 6200 met gedeeld geheugen ( maakt opzich niuet veel uit ) en die draait selfs need for speeds most wanted op high settings. F.E.A.R. draait ie ook goed etc etc.
Conclusie die 6200 goed keus hoor :thumb:

Dat hij need for speed en fear op high settings kan spelen met een shared memory kaart betwijfel ik heeeeeel sterk. Kijk maar eens goed of dat wel een shared memory kaart is. In iedergeval maakt het wel degelijk uit of een video kaart shared memory of eigen geheugen heeft, dit is een van de belangerijke factoren die de performance van een kaart bepaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan