Is deze videokaart goed genoeg voor GTa 4 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hoi Members..

Ik ben opzoek naar een goeie videokaart van de site http://mycom.nl . En ik dacht aan ATI Radeon HD5770 . Maar is die goed genoeg voor gta 4 met hoge options en zonder lag ? Want gister heb ik met mijn 9500GT 512 MB gespeeld en hij flipte helemaal..

Graag wil ik u advies welke beter kaart is ( u mag ook andere kaarten kiezen van de site mycom ) graag hoor ik van jullie.

En Uhm zou die kaart wel goed werken met mijn specs ( vooral de voeding want ik heb 430 W )

2GIG ram geheugen
Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk)
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz. 2x2MB. Boxed)...
Club 3d videokaart NVIDEA 9500 GT 512 MB ------ word vervangen

Alvast bedankt,

Ameen

Nee, met die voeding totaal niet, en GTA IV zal sowieso dan niet goed draaien. Je processor zit op het randje en het RAM geheugen ook.

Wat bedoel je met nee ? Dat die videokaart niet goed is of die voeding of allebei ?

En hoe zit dat met Battlefield badcompany 2 ?

De voeding trekt die videokaart niet. Je hebt een C-merk voeding en die presteren niet wat er op aangegeven staat. Daarnaast is je processor inmiddels antiek.

En wat moet ik nu doen ?

En je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag van Hoe het zit met Battlefield bad company 2.

Uhm dus jij wilt zeggen dat ik hem niet kan runnen ?

Maar op "can i run it" Kan ik gewoon Battlefield badcompany2 aan en ook GTA 4

Nou echt lekker zullen de games niet draaien, ik zou eerder zeggen er zal niet mee te spelen zijn. Vooral als het druk en grafisch veel vraagt.

Nou,,, eigenlijk wou ik wel gta 4 kunnen spelen met een goeie videokaart. Maar aangezien jij zegt dat beide games niet goed zouden lopen bij mij ben ik het duidelijk helemaal met je oneens. Aangezien ik battlefield badcompany 2 speel met deze system eisen . Nou ik speel bfbc2 echt rustig geen lag nix. Dus wat jij nu allemaal aan't zeggen bent over [
B]Nou echt lekker zullen de games niet draaien[/B]
ben ik er helemaal mee oneens. Ik weet niet als je gelijk hebt met de gta maar de bfbc2 heb je het wel mis.
Dus daarom wil ik niet horen dat ik geen gta kan runnen met dat videokaart. Aangezien wat jij zegt al niet klopt :cool:
Voeding probleem wist ik al maar de rest van de system ....

Maar alvast bedankt

Ameen

Dan hoor je het nu van mij GTA 4 gaat niet goed runnen met een nieuwe videokaart.

GTA is zwaarder dan BF2 en BF2 is op zich ook al zwaar, maar ja als je het niet wil geloven koop je de game toch.;)

Begrijp ons niet verkeerd, met die videokaart is niks mis. Integendeel, geweldige kaart zelfs. Maar die kaart gaat niks veranderen als je het spel met deze PC gaat spelen (zonder de nieuwe kaart) De processor kan het toch niet bijbenen! Ik heb GTA IV hier zelf ook gedraaid met een HD4670 1GB, ik kon alles qua grafische elementen op medium/high maar mijn processor liet het afweten (2,1 GHZ Dual Core). Gelukkig zetten ze er wel bij welke elementen voor welke belasting zorgt (CPU/GPU) maar ik haalde ondanks vele tweaks toch maar 22-28 FPS.

Ga je nou een nieuw topic maken omdat de vorige reacties van mij en Crash je niet bevallen? De conclusie heb ik je al gegeven, een nieuwe videokaart gaat weinig veranderen aan de prestaties van GTA 4. Hoge options gaan al zeker niet lukken. Zelfs een van de betere Quad Cores heeft het nog moeilijk met GTA 4.

GTA is zwaarder dan BF2 en BF2 is op zich ook al zwaar, maar ja als je het niet wil geloven koop je de game toch.;)

Dacht meer aan downloaden ;) heb hem al gedownload en gespeeld aangezien de lagg in't game

Maar hoe zit het dan als ik een nieuwe processor koop .

Ik ben van plan deze processor te kopen

Intel Processor Core 2 Duo E7600, s775
3.06GHz,1066MHz,3MB,BOX

met voeding

Cooler Master Voedingen GX 550W

En videokaart

Sapphire Video kaart ATI Radeon HD5850 VaporX,2GB
GDDR5,DP,2xDVI,HDMI,PCIe

En koeler
Zalman Koeling CNPS9900A LED

Zal dit dan lukken ?

Je kunt beter een HD5770 kopen, wat ook een zeer goede kaart is, en de rest van het geld steken in een quad core processor. En een aparte koeler is ook niet nodig. Misschien van dat geld 1 of 2 GB RAM bijsteken.

Bijv. als Quad Core een Q8400. Is 50 euro duurder als de E6700 maar bij elkaar is de 5850 wel 100 euro duurder. Koop van die andere 50 2GB ram en je bent klaar.

Je kunt beter een HD5770 kopen, wat ook een zeer goede kaart is, en de rest van het geld steken in een quad core processor. En een aparte koeler is ook niet nodig. Misschien van dat geld 1 of 2 GB RAM bijsteken.

Bijv. als Quad Core een Q8400. Is 50 euro duurder als de E6700 maar bij elkaar is de 5850 wel 100 euro duurder. Koop van die andere 50 2GB ram en je bent klaar.

Probleem is dat de snelheid van mobo niet tegelijk is met de snelheid van de processor anders zou ik wel quadcore kiezen dus tja..

Op het moederbord kan ook een Q6600 en een Q6700... Beide zijn quad cores.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan