Is deze videokaart goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik heb momenteel deze videokaart: Link
Is dit een goeie/slechte/ouwe?
Ik gebruik mijn pc voor games, en HD films...

Als deze niet goed is, welke kan deze vervangen (een nieuwere dus)
En oja! Het belangrijkste: Ik gebruik twee schermen! En ik wel er ook twee houden

Danke Schon!

Laatst bewerkt:
die is niks is een onboard ik zou een nieuwe kopen wat is je budget ?

wat heb je agp of pci-e

wat is de rest van je systeem

125 of misschien iets meer... maar niet boven de 150 dan koop ik wel een nieuwe pc...

Dat is een Grafisch media accelerator (GMA).
Met de GMA 3000 kan je best games spelen maar hij is niet erg goed het is een onboard video kaart, je kan beter een Nvidea Geforce kopen of een ATI.
Zie hier een erg goede kaart die ik zelf ook heb gehad en erg tevreden ben over geweest ik speelde er call of duty mee :) : http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_NVIDIA_GeForce_9/XFX/9400GT_HSK/-1080539/?

De 9400GT HSK van XFX is gebaseerd op de NVIDIA GeForce 9400 GT Chip en beschikt over 1024 MB DDR2 Geheugen dat via een 128 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 550 MHz en het geheugen een snelheid van 800 MHz.

Dat is een Grafisch media accelerator (GMA).
Met de GMA 3000 kan je best games spelen maar hij is niet erg goed het is een onboard video kaart, je kan beter een Nvidea Geforce kopen of een ATI.
Zie hier een erg goede kaart die ik zelf ook heb gehad en erg tevreden ben over geweest ik speelde er call of duty mee :) : http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_NVIDIA_GeForce_9/XFX/9400GT_HSK/-1080539/?

De 9400GT HSK van XFX is gebaseerd op de NVIDIA GeForce 9400 GT Chip en beschikt over 1024 MB DDR2 Geheugen dat via een 128 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 550 MHz en het geheugen een snelheid van 800 MHz.

werkt die wel op mijn PC?

Heb een aanpassing gedaan in de vraag in het rood... voor het geval je het nog niet gezien hebt....

Ik weet niet of jij AGP of PCIe heb.
ik zou eens even zoeken wat de GMA 3000 is.

Je zou eigelijk eens naar de PC winkel moeten gaan en vragen of ze een kaartje voor je in zetten, hun kijken wel welke er in pas en of hij compatibel is met je pc.

Wat voor winkel zou gepast kunne zijn? MediaMarkt? Saturn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan