• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Is deze voettekst in excel mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hessell

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Dag,

Ik heb in het bijgevoegde bestandje een voettekst geplaatst die ik ook in excel wil gebruiken.
Ik heb op dit forum gezocht maar kan niets vinden waar dit op lijkt.

Kan iemand aangeven of dit kan in excel.

Alvast dank!

Groet, Hessel

Dag Ron321

Het zou het mooiste zijn als dat kan ja.
Maar ik weet niet wat mogelijk is.
In eerste instantie zou ik al blij zijn als het uberhaubt op een of andere manier onder aan kan.

Als hij dan automatisch de pagina's telt zoals in word is dat helemaal mooi.

In excel 2007 is het sowieso mogelijk om een voettekst in te voeren:
Pagina-instellingen > koptekst en voettekst.
Of het in 2003 ook mogelijk is weet ik zo niet. Wat je overigens ook kan doen: lege pagina's in word afdrukken met de voettekst en pagina nummers (zoveel pagina's als je nodig hebt), en dan deze gewoon weer in de printer stoppen.. Klinkt raar maar werkt wel lijkt mij..

Groeten!:thumb:

voettekst

Ik zou niet weten waarom die voettekst niet in Excel kan.

Kies Beeld - Kop en Voettekst en dan kom je er verder wel uit lijkt mij.

Succes :thumb:

Als ik bij beel - kope en voettekst ben kan ik de kolommen die ik daar wil hebben niet plaken.

Ook moet ik ik kiezen uit links midden rechts terwijl ik het over de breedte wil hebben.

Moet de voettekst vanuit excel aangevuld worden ? of is het enkel om de tekst te doen ? ( oeps over post #3 gelezen )

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste Hessel,

Is het niet mogelijk om deze "voettektst" te verplaatsen bovenaan de pagina De voettektst word koptektst. M.a.w. kun je deze tektst niet kwijt in de regels 1 tot en met 4.

De regels 1 tot en met 4 zet je dan vast in de pagina instelling(blad).

De pagina nummer instelling dien je dan even 'goed' in te passen met bijvoorbeeld het afdrukvoorbeeld en dan de marges zo in te stellen dat deze op de juiste plek wordt weergegeven.

Anders zou ik het niet weten.

Groet,
DBK

Dit ziet er al mooi uit.

Het is echter van belang dat er een lijn omheen staat zodat alles hetzelfde format heeft als in een word-document.

Helaas, dat kader om de voettekst moet je vergeten. Een bovenlijn kun je nog wel maken via de laatste rij van een pagina, maar dat is het maximale voor zover ik weet.

Ik dacht zelf ook dat het onmogelijk was.
Ik zal de vraag nog een paar dagen laten, misschien heeft iemand nog een idee, en hem daarna afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan