Is dit allemaal compatible/verstandig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerohero

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hallo!

Ik ben van plan een nieuw systeem aan te schaffen. Mijn budget is niet groot, € 600,-. Ik heb al een kast (ATX-formaat), harddisk (Samsung 500GB 7200rpm SATA II), monitor (Samsung SyncMaster 206BW 1680x1050 HDI) en CD/DVD speler (Samsung DVD-RW 20x SATA). Verder heb ik er nog een externe geluidskaart (via USB) en een muziek-keyboard aan hangen. Ik heb wat research gedaan en heb dit samengesteld.

Moederbord: Asrock P67 Pro3 SE
Processor: Intel Core i5 2500K
Videokaart: Sapphire HD6950 Dual Fan 1GB GDDR5 PCI-E
Geheugen: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile (8GB Dual Channel DDR3 kit)
Voeding: Corsair Builder CX500 V2

Totaalbedrag +- € 560,-

Wat ik eigenlijk wil bereiken is 'zo goed mogelijk' de nieuwste games (MW3, Revelations) spelen voor onder de € 600,-. Mijn resolutie is nu dus 1680x1050.

Normaal gesproken laat ik mijn computer samenstellen of koop ik een kant-en-klaar systeem, maar ik hoop hiermee goedkoper uit te zijn. Mijn vraag is dan ook, is alles compatible met elkaar? En ook niet onbelangrijk, is het wel een goede keus? BVD!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dit gaat zo prima werken. een nieuw scherm zou wel mogen :) deze is ook al zo'n 5 jaar als ik het me zo goed kan herinneren had ik de 391bw in 2006 gekocht. maar voor de rest is dit een prima opstelling.

Helemaal top! Bedankt. Beeldscherm is inderdaad wat aan de oude kant, maar met mijn budget red ik het niet er een nieuw beeldscherm bij te doen. Gelukkig werkt hij nog goed :)

Je voeding is wat aan de lage kant wel, maar het moet werken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan