Is dit een geschikte computer voor te gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2011
Berichten
4
Goeiedag iedereen,

ik ben nieuw hier en ik heb me geregistreerd om een vraag te kunnen stellen, en alsnog meer als er in de toekomst nog komen, of als ik ergens kan helpen . :)

Mijn vraag nu is de volgende; Ik heb een computer die dateert uit 2003, een medion dat ik kocht in de aldi. Een van mijn voornaamste bezigheden is het video spel World of warcraft spelen, en in de toekomst wil ik nog uitbreidden naar Guild Wars 2. Ik ben van plan nog een medion aan te schaffen, vanaf de website. Ik kan wel wat geld uitgeven, maar ik hou het liefst zo kort mogelijk. Dus ik dacht aan deze :

MEDION® AKOYA® PC P5309 D
Technische details
Processor: Intel® Core™ i5-2300 processor
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)
Kloksnelheid: 2,8 Ghz
Geheugen: 4 GB
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Harde schijf capaciteit: 1,5 TB
Videokaart: NVIDIA® GeForce GT440 met 1,5 GB DDR3 videogeheugen
Dual Layer DVD-ReWriter
Realtek High Definition Audio (8-kanaals)
2x USB 3.0 aansluiting
Multi kaartlezer

Ik weet dat die videokaart goed is, dat heb ik al rondgevraagd, maar niet zeker of dat die processor en met die kloksnelheid geschikt zal zijn voor games zoals World of warcraft en Guild Wars 2, of dat de processor wel compatibel genoeg is voor die processor. Mijn pc draait voor het moment games niet zo goed, zwakke video kaart, 1gb ram, en zwakke processor geloof ik ook.

Nu, ik hoop dat jullie me kunnen adviseren/helpen met mijn vraag,
alvast bedankt!
 
Een GT440 is geen game kaart.
Je kunt dan beter naar een 560 of een 6870 gaan kijken voor videokaart.
 
Oh, zeker daar van, een kennis vertelde me dat het de beste gamekaart op de markt was voorlopig. Ik heb wel nog wat andere computers gezien voor mijn budget, 600 euro, met andere video kaarten. Zou je eens kunnen zeggen of dat een van deze een game kaart is? :
- ATI Radeon™ HD 5450 videokaart met 512 MB DDR3 videogeheugen ( lijkt niet zoveel geheugen te hebben als die gt 440, maar toch.)
- NVIDIA® GeForce G405 met 512 MB DDR3 videogeheugen
- Videokaart: ATI Radeon™ HD 6570 met 1 GB DDR3 videogeheugen

Deze zijn videokaarten dat ik op andere computers vond op de website. Kun je me laten weten of dat een van deze wel geschikt zou zijn om mee te gamen? Moet wel zeggen, ik denk niet dat World of warcraft ( guild wars 2 misschien wel) de meest vergende video spelen zijn op grafisch vlak. Alvast bedankt nogmaals, zeker om zo snel te reageren!
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

De GT440 is lang geen "beste" kaart die momenteel op de markt is. Vraag me af waar jou kennis zijn info vandaan haalt.:rolleyes:

Van de drie die je nu noemt, zal de 6570 het beste presteren.
 
Okee, ik weet het ook niet, zoals ik al zei, ik ken zelf niet veel van computers en ik wou het weten, maar ik betwijfelde al dat de 'beste' kaart op de markt in zo een goedkope pc zou zitten, dus ik dacht het hier maar langs te komen, en ook of die compatibel is met de vermeldde processor. Nuja, bedankt voor uw snelle reactie.
Dus ik zal de computer aanschaffen met die 6570. De kloksnelheid is wel 2.8 Ghz van die computer, zou dat een probleem zijn?
 
Ghz zeggen helemaal niets. Geef altijd ook minstens even het type van de processor.

Compatibiliteits problemen zijn er eigenlijk al jaren niet meer. Hoewel er soms nog wel specifieke problemen opduiken, is het redelijk zeldzaam.
 
Okee! Hier is de processor: Intel® Core™ i5-2300 processor. Van de computer met de ATI Radeon™ HD 6570 met 1 GB DDR3 videogeheugen en 8 gb RAM. Ik denk wel dat deze geschikt zal zijn om mmorpg's goed te kunnen spelen? :)
 
Om games fijn te kunnen spelen heb je wel een betere kaart nodig. Ook de 6570 valt binnen de categorie low budget.
Maar als je de resolutie niet te hoog zet en de rest van de grafische instellingen vrij laag houd, kun je nog wel even vooruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan