Is dit een geschikte laptop voor videobewerking etc.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Hallo allemaal,

Ik ben aan het sparen voor de volgende laptop: Acer 374G50MN.
Specificaties:http://www.bcc.nl/product/acer-374g50mn1
Nu is mijn vraag aan jullie: Is dit een goede laptop die geschikt is voor videobewerking van oude videocassettes? Heeft deze een coax-aansluiting.

Ik hoop dat het een goede is anders doe ik misschien
een grote miskoop...:shocked::eek::confused:
Groeten,

Michaël

Hoi,

Niet rot bedoeld hoor ik zou liever geen Acer nemen is een budget merk.Wat is je budget ?

Topic verplaatst van aankoop nieuw systeem/upgraden ----> Laptop (aankoop)

(ja dat is nieuw)

Hoi,

Niet rot bedoeld hoor ik zou liever geen Acer nemen is een budget merk.Wat is je budget ?
Oké, eigenlijk was mijn budget € 415,- maar omdat ik deze graag wilde ging het omhoog.
Ik zoek wel verder, als je nog tips hebt ze zijn altijd welkom!

Hoi,

Misschien deze prima merk iets minder qua processor verders het zelfde maar gewoon een beter merk als de Acer

Hm, je hebt gelijk, ik zit in ieder geval te zoeken op laptopshop.nl en dan keuzehulp.
Trouwens ik zoek er een met Win 7 Home Premium 32bit.

Omdat ik al Windows 7 32 bits heb, dan ga ik niet ook nog eens geld besteden aan 64bits.

Hoi,

Maar de windows staat er al op dus is niet meer geld besteden

Ik heb hier Windows 7 32bit al op cd-rom maar nog geen laptop. En die Windows 7 heb ik
nog niet eens gebruikt.

Hoi,

Die kan je verkopen als hij nog nooit gebruikt is. Op de notebooks die je standaard koopt zit windows altijd al geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Nee verkopen doe ik niet, want ik wil namelijk nog een cd-rom hebben voor mocht ik eens Windows herinstalleren.
Ik wil trouwens niet vervelend zijn maar ik vind dat je een beetje zeurt... niet vervelend bedoelt hoor!

Hoe kan ik nu zeuren als ik je probeer te helpen maar volgens mij snap je het niet helemaal en wil je het niet snappen maar niet rot bedoeld hoor

Laatst bewerkt:
Conclusie: wij snappen elkaar niet helemaal.
Ter zake: ik heb iets opgezocht en op de cd-rom van Windows 7 kun je blijkbaar kiezen
welke versie je wilt en of je 32bit of 64bit wilt. :D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Laten we het daar op houden, maar je krijgt toch op de aan te kopen notebook windows 7 geïnstalleerd en hier van zal je backups dvd's van moeten maken na de eerste keer opstarten, en er zal ook nog een recovery partitie op zitten dus de windows van jou kan je ergens anders voor gebruiken hoeft dus niet voor je notebook.

Hoi,

Denk dat je beter dan nog even kan door sparen, want daar ga je geen plezier mee hebben met videobewerking te lage specificaties voor dat doel.

Edit zie dat je het notebook hebt weggehaald hebt uit je bericht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan