is dit een goed idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeyall

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
60
Hoi ik kan een ander systeem aanschaffen.
maar ga ik daar wel op vooruit??
ik heb nu een p5w dh de luxe met 4gb geheugen en een socket 775 e6600 processor en hd6850 videokaart.de videokaart zet ik gewoon over.
en ik kan een asus v7 systeem aanschaffen met 4gb geheugen met een Intel® Pentium® Processor G630 processer.

Is dat het waard om over te stappen???
 
Hoi,

Als er niet te veel voor betaald hoeft te worden is volgens mij een aardige stap vooruit.
 
barebone v7 + moederbord ( welke mb weet ik niet) 1155 socket systeem met de g630 processer 4gb geheugen 500gb hd thats it zonder windows.
volgens mij niet duur maar het gaat me erom dat ik er wel op vooruit gaat. volgens mij ondersteunt een g630 moederbord ook een i3 i5 of i7 processr toch voor in de toekomt misschien een idee!?!?!
 
Laatst bewerkt:
zou je het zelf ook aanschaffen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Sorry ik kan daar slecht tot niet over beslissen dat zal je zelf moeten doen ik zou even voor je eigen opschrijven de voor en tegens bv.
wat mis ik aan huidige wat kan ik niet spelen/uitvoeren wat wil ik bereiken met nieuwe als je bv er op uit komt dat je met huidige nog alles kan dan lijkt mij het simpel kom je te kort dan zou moeten kijken wat je te kort komt misschien is dan de stap nog wel te klein zijn zomaar ideeën hoor;)
 
de G630 is een heel stuk krachtiger dan die E6600 je gaat er zeer zeker een stap mee vooruit
kun je opschrijven om wat voor moederbord dit gaat?

de g630 zit meer op het niveau van een Core 2 Extreme processor en zelfs die verslaat hij nog

verder heb je een grote kans dat je de g630 in de verre toekomst ook kan upgraden naar een i3-i5-i7 processor
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan