is dit een goede budget game pc????

Status
Niet open voor verdere reacties.
400 Watt is voldoende voor dit systeem, maar je moet dan wel rekening houden met het feit dat je in de toekomst weinig uitbreidingen kunt doen, 400 Watt is wel het minimale voor dit systeem.

Goede voedingen zijn onder andere:

> Aopen
> Antec
> Be Quiet!
> Chieftec
> Cooler Master
> Corsair
> FSP
> Enermax
> Gigabyte
> Hiper
> Nesteq
> OCZ
> Silverstone
> PC Power & Cooling
> Recom
> Seasonic
> Tagan
> Thermaltake
> Yesico
> Zalman

oo ik heb een ander moederbord van asrock gevonden die ook crossfire kan ( dit betekend toch dat je twee ati kaarten erop aan kan sluiten? )
ik zal zo even de nieuwee configuratie erop zetten ik heb dan het moederbord veranderd omdat deze pas over 10 tot 20 dagen beschikbaar is en een andere videakaart en dan die aopen kast met 400 watt.

oo als ik bij alternate die aopen kast keis kan ik geen amd 6000 selecteren hoe kan dit eigenlijk en als ik het moederbord selecteer kan ik ook die kast niet selecteren is dit een fout van alternate lijkt em wel dat een atx moederbord erin past of is dat pc builder van hun niet optimaal.

Crossfire betekent inderdaad dat je twee ATI-videokaarten samen kunt laten werken. Als je dan toch een Crossfire-moederbord neemt, is het aan te raden om een HD 4850-videokaart te kiezen.

Bij Alternate moet je de PC-Builder maar niet gebruiken, en gewoon verschillende onderdelen in het winkelmandje doen. Ik wil ook nog even melden dat er winkels zijn die goedkoper zijn dan Alternate.

ik doe het ook niet bij alternate maar bij salland maar dan gebruik ik die pc builder om te testen of alles kan alleen zou het dan kunnen dat die kast van aopen te klein is.
dat zou dan eigenlijk niet moeten betekenen dat de procesor er niet in kan maar dat maakt niet dan doe ik wel gewoon als iets niet zal passen merken ze het wel bij salland.
o ja ik heb dat moederbord verwisseld voor een asrock met xfire en de videokaart voor een 4850 van saffire komt er trouwens ook goed uit bij hardwareinfo en dan die kast vervangen voor een aopen met 400 watt miss is de kast zelf wat aan de kleine kant.

Welke AOpen kast heb je op het oog?

Op de PC-Builder van Alternate moet je niet vertrouwen.

maar die videokaart zal die er ook in passen hij is 24 cm zag ik
lijkt me dat het eraan ligt in welek bay ze de harddrive zetten of niet.

maar die videokaart zal die er ook in passen hij is 24 cm zag ik
lijkt me dat het eraan ligt in welek bay ze de harddrive zetten of niet.

De videokaart past wel in de kast, maar waarschijnlijk heb je dan één HDD-bay minder inderdaad.

ik laaat er toch maar 1 hdd in zetten dus dat zal het probleem niet zijn

ik heb dan een samsumg spinpoint 320 gb
aangeklikt zijn die dan redelijk betrouwbaar niet dat je al je bestanden kwijt bent ofzo lijkt me toch niet.

Laatst bewerkt:
dan wordt het dus dit

Salland Assemblage Desktop 1 Jaar € 35.00

Microsoft Windows XP Home, NL, OEM € 77.95

AMD CPU Athlon 64 X2 6000+ 3.00 GHz, 1000 MHz, 2x 1MB , Boxed € 90.95

Samsung SpinPoint T166 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 € 43.95

Asus DRW-2014S1T S-ATA, Bulk, Zwart € 21.00

Team Elite 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Kit Of 2 € 34.95

AOpen QF50H Zwart, Zilver, 400 Watt € 58.95

Sapphire Radeon HD 4850 512 MB, PCI-e 16x € 144.95

Asrock A770CROSSFIRE € 55.95

totaal incl verzenden € 573.65

is dit al wat beter ???

ik heb dan een samsumg spinpoint 320 gb
aangeklikt zijn die dan redelijk betrouwbaar niet dat je al je bestanden kwijt bent ofzo lijkt me toch niet.
Tja. Ik heb nog geen problemen met mijn samsung-schijven. Ik heb er nu een stuk of 4 in gebruik.

ok dat klinkt goed dan ga ik wel voor smsung niet te duur 16 mb cash dus dat klinkt in idergeval goed

Ik heb hier ook een aantal Samsung HDD's (dezelfde als jij nu gaat aanschaffen) en die werken prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan