Is dit een goede game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
voeding is te zwak daar heb je tog wel een 500 watts voeding voor nodig
de OCZ stealthXstream 500watts voeding kost volgens mij ook 50 euro en die is prima

de rest ziet er prima uit

Hij geeft duidelijk aan dat hij problemen ondervond bij het inbouwen:

vond ik het niet makkelijk aansluiten. Allereerst liep ik tegen het monteren van de cooler aan. Hoewel dit geen lastige klus is, had ik het idee dat de koeler goed vast zat toen ik hem nog niet aangetrokken had.

En verder:
Daarna kwam ik de SATA aansluitingen tegen, aangezien ik mijn moederbord er al ingemaakt had, (CPU, koeler, geheugen, voeding in de kast vervolgens bord er in? Misschien foute volgorde?) zaten aan de kant van de hdd's de SATA aansluitingen, echter was het klooien om ze er goed in te krijgen voor mijn gevoel. (Op de enkele na die naar boven toe zat). Vervolgens merkte ik bij de aansluiting van de videokaart op dat de hd_audio connector in de weg zat bij een dual-slot videokaart, (wat ze tegenwoordig bijna allemaal zijn??) zodoende kon ik die niet aansluiten.

Dus voordat jij dat moederbord gaat inbouwen kun jij je voordeel hiermee doen.

€ 55,00 lijkt mij nog steeds niet voldoende voor de nieuwe configuratie.

700w is overkill.

Waarschijnlijk draait het systeem al op de 430W voeding, maar dan heb je weinig ruimte meer. Cooler master had ook een goede van 450W ... Kan deze alleen niet meer vinden. Is misschien uit het assortiment.

Maar hier je systeem met de voeding van fire:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[291894]=1&product[80156]=1&product[302410]=1

Let alleen op dat de behuizing niet direct leverbaar is. Meer als 10 werkdagen.
pak ff beet 3 weken..

@ Tibor dat budget is natuurlijk een typfout.
Moet 500 of 550 zijn :) Volgens mij 500,- aangezien zijn configuratie ook op 500 hangt

Dat begreep ik zelf ook nog wel :o:P

is de Phenom II X4 955 veel sneller dan de athon x4??, en de rest, word dat slomer of blijft dat ook snel genoeg?, en past het allemaal wel in de behuizing??:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Phenom II x4 is gemaakt voor gaming die zijn dus sneller
Athlon II cpu's zijn gemaakt voor huis tuin en keuken pc's niet echt een goede keuze voor gamen maar het kan
dus hij word sneller

@mukkel die ram keuze is niet erg goed als je het mij vraagt kun je niet beter gewoon Kingston value ram nemen....

Laatst bewerkt:
Mod edit

Welkom op Helpmij.

Ik ben zo vrij geweest om budget in de openingspost aan te passen;)
Tevens een aantal quote's verwijderd.Graag gebruik maken van de knop; Reageer op vraag.Of maak gebruik van @ als je op iemand wilt reageren.

Succes met je vraag.:thumb:

Ik mis Windows in het boodschappenmandje. Kost 87,10 euro voor een OEM versie (Win 7 Home Premium 64-bit, OEM).
link

Tijs.

Team elite is gewoon een goed merk hoor, minder bekent maar gewoon goed.

Zelf draait m'n pctje ook op A-data geheugen, ook minder bekent maar draait super.
stock op 1333, maar loopt op bijna 1500 zonder zuchtje pijn.

Maar het verschil kwa prijs tussen TE en Kingston is niet zo groot 2 a 3 euro :)
Aan de TS de keuze natuurlijk.

Ik wilde zo dicht mogenlijk bij de 500 blijven :D

@ dnties
Klopt maar een leuke game pc met windows is vrijwel onmogelijk.
Ik denk dat de TS zelf wel aan windows kan komen :) aangezien dit ook niet in z'n eigen config staat

Laatst bewerkt:
@frankwannet , dankjewel :)

@dnties windows kan ik zelf wel aankomen :$, dus dat heb ik niet nodig:)

@mukkel welke RAM kan ik nu het beste nemen dan?:o , is er niet 1 heeel iets beter??:P

Laatst bewerkt:
Waar jij de voorkeur aan uitgeeft. :)
Beide hebben levenslange garantie.

Kingston heeft naamsbekendheid, team elite niet.
Kwa gebruik maakt het niets uit

dan neem ik de kingston wel:P , als ik hem zo bestel moet ik dan nog kabeltjes hebben?? en past alles in de kast?

(Sorry als ik dingen vaker vraag:$)

gr.maikel

Kabeltjes ect zitten bij het moederbord :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan