is dit een goede koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonj

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
deze week heeft aldi een printer in de aanbieding .is dit een goede keus om aan te schaffen? type:All-in-one
printer HP PSC-1110

attachment.php

Bijlagen

• aldi23.jpg
    aldi23.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 174
Laatst bewerkt:
Op zich niet verkeerd volgensmij, maar schrikt niet vd inktprijzen, ze willen je echt omkeren:(

all in one

Een aanbieding bij de Aldi betekent vroeg in de rij staan.
Zelf heb ik al meerdere pc's van hen naar volle tevredenheid. Ik weet niet hoe het staat met andere hardware zoals printers.
Het verhaal over de te dure printcartridges is absoluut waar.
Ik geef je het advies mee om eens te kijken op pc-beurzen zoals pc-dumpdag waarbij je goedkopere cartridges kunt vinden. Wel even zorgvuldig typenr. enz. noteren
Suc6 en sterkte bij het vroege opstaan!

Geplaatst door @temptation
Op zich niet verkeerd volgensmij, maar schrikt niet vd inktprijzen, ze willen je echt omkeren:(

Ze moeten blijven verdienen aan de klant. Een printer koop je één keer in principe en daar wordt verder niet meer aan verdient. Aan de inkt juist wel en vandaar dat de prijzen ervan in het algemeen vrij hoog zijn.

De inktprijzen zijn inderdaad schrikbarend hoog.
Ook de consumentenbond heeft hier vorig jaar al aandacht aan besteed.
Het blijkt dat er marges worden gemaakt van vele duizenden procenten op de inkt en dat er in feite dus sprake is van regelrechte woeker.

Als die marge zo hoog is als jij slelt sigma, ligt er dan geen mooie mogelijkheid te wachten voor een onafhankelijk bedrijf die deze cartiges kan maken? Dus een bedrijf dat niets met bv een hp of epson te maken heeft?

Of mag/kan zeker weer niet:(
Zo'n bedrijf zou zeker goed welvaren denk ik:D

Geplaatst door @temptation
Als die marge zo hoog is als jij slelt sigma, ligt er dan geen mooie mogelijkheid te wachten voor een onafhankelijk bedrijf die deze cartiges kan maken? Dus een bedrijf dat niets met bv een hp of epson te maken heeft?

Mag/kan zeker niet:(
Zo'n bedrijf zou zeker goed welvaren denk ik:D

Je kan oude cartridges vaak goedkoop laten hervullen.

Das wel interessant, waar kun je dit laten doen en wat zijn de kosten?

Op de zwarte markt in Beverwijk zijn de meeste cartridges in een hervulde versie voor €10,- te koop. :)

Geplaatst door sigma
Op de zwarte markt in Beverwijk zijn de meeste cartridges in een hervulde versie voor €10,- te koop. :)

Dan koop je die daar zeker in tientallen tegelijk of nie?:D

Zijn er veel van die kraampjes die dit verkopen daar?

mwah nog geen 4 weken...

bij die club vind ik het ook nog duur... (maar beter dan niets iig)

Als jullie nog meer plekken weten waar partonen voor normalere prijzen te verkijgen zijn, plz apply.... :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan