Is dit een goede laptop voor lichte games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomet12

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Beste mensen

Ik heb laatst een beetje gekeken voor een goedkope laptop die niet al te slecht is en ik kwam hier uit: http://www.bcc.nl/packard-bell-lv11bz1143.html . Kan ik op deze laptop lichte games zoals half-life team-fortress2 of andere valve games spelen?

Bedankt (als u nog een goede goedkope laptop weet zeg het aub)

Hoi,

Nee hier zal je dus niet mee gaan kunnen gamen ,en voor z'n budget kan je alleen patience spelen.Is niet rot bedoeld hoor maar het is gewoon niet mogelijk .

Nee.

Verder zou ik zowel Acer als Packard Bell sowieso niet aanraden. Ik kan verder wel wat specs gaan opnoemen waar je op moet letten, maar dat wordt een beetje lastig omdat dit op het insluiten van opties aan komt en er te weinig bekende factoren zijn op basis waarvan we kunnen zeggen waar je op moet letten.

Geef anders gewoon even aan wat voor apparaat je precies zoekt. Simpele games wil je dus kunnen spelen. Maar heb je ook een eis kwa budget en schermgrootte? Wat voor overige bezigheden heb je verder op je laptop? Wil je het perse in een winkel kopen (zo ja, geef even aan in welke stad je woont en als het een of ander gat is, op welke grotere stad je georiënteerd bent), of is via internet ook goed (zou ik aanraden. De betere merken bieden allemaal pickup and return garantie, dus je hoeft sowieso je huis niet uit om geholpen te worden. Verder kun je via internet veel geld besparen)? Overige wensen/eisen?

Zoals Kenju al aangaf, als je ons wat meer verteld wat je wilt gaat het zoeken natuurlijk makkelijker.
Deze laptop zou in iedere geval minectaft en team fortress 2 wel aan kunnen en is net zo duur als de acer die je laatst hebt aangegeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan