Is dit een goede laptop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Richi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Richi

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Hey,

Ik ben een beetje opzoek naar een goede laptop! Ik heb vandaag in het Dell krantje deze laptop gezien, maar nu is mijn vraag is dit een goede:

Dell Inspiron 8600c

Intel Centrino Mobile Technologie, Intel Pentium M Processor 725 (1,60 GHz, 2MB L2 Cache, 400 MHz FSB), Intel Pro/Wireless 2100 (802.11B)

Microsoft Windows XP Home

Intel 855PM Chipset, 400 MHz FSB

1024MB Geheugen

60GB ATA-100 harde schijf

15,4" TFT WSXGA+LCD-beeldscherm (1680x1080)

64MB nVidia GeForce FX Go 5200

8x DVD+RW Drive (Dual Layer)

2 USB 2.0, 1 IEEE 1394, S-Video, 1 PCMCIA Type 2
56kV92, 10/100 Nic, 802.11b Intel Pro 2100

1 jaar Garantie Collect and Return

€1489 (incl. BTW)

hoi,

ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen.
Zelf heb ik 2weken geleden ook een nieuwe gekocht en ben er zeeerte vreden over.
Heb een acer aspire 1363 wmli bij dynabyte gekocht.
kijk maar eens op hun site voorde specificaties.zit alles op en aan en goedkoper dan die dell.

Groet,
Francois

Ja is goed, ik zal eens kijken!
En op die ik zei hoeven geen spellen gespeeld te worden, het gaat puur om het bekijken van foto's enzo, en internetten.

hoi,

nou dan heb je aan de acer meer als genoeg.
zelfs de zwaardere spellen lopen nog goed op die laptop.

groet,

Francois

Geplaatst door francois32
hoi,

nou dan heb je aan de acer meer als genoeg.
zelfs de zwaardere spellen lopen nog goed op die laptop.

groet,

Francois

:confused: Ik had zelf begrepen van wat dingen die ik op Internet had gelezen dat de 64 mb nVidia Geforce Fx go5200
Niet zo'n goede kaart was voor spellen, welke spellen draai je er op dan?

Laat ik mijn vraag dan anders stellen, is deze laptop( Geforce Fx go 5200 64 mb) ook goed voor af en toe een keer een spel zoals call of duty of Need for speed underground 2?

Nou, call of duty heb ik niet, maar need for speed underground 2 wel en die draait perfect op mijn laptop. Ook fifa 2005 is geen enkel probleem.

de 64 mb nVidia Geforce Fx go5200 is voor mij een goede kaart. Misschien voor iemand die alleen maar spellen speelt niet, maarja als je alleen maar spellen speelt kun je beter een desktop kopen, toch???

mvg,
Francois

Okee bedankt, heb hem voornamelijjk voor studie nodig en ik was benieuwd of ik er dan ook af en toe en spelletje mee kon spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan