is dit een goede laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistertrucker

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2014
Hoi allemaal naar lang nadenken heb ik besloten dat ik een laptop wil.
dit heb ik gevonden http://www.laptopshop.nl/product/541197/category-246426/asus-r557ld-xx886h.html
is deze goed voor minecraft, battlefield, call of duty, euro t**** simulator 2 online games en klein beetje video bewerking met sony vegas pro?
of moet iets zoeken wat beter dit is eigenlijk wel de max prijs ik plaats ef wel zelf een ssd in.

Mvg Erik

Op die sterretjes moet staan Euro Truck Simulator 2

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

ben even zo vrij geweest om je vraag naar naar laptop of aankoop daarvan geplaatst hier komt de vraag beter tot zijn recht . Succes met je vraag:thumb:

ik denk dat het wel een goede pc is (heb zelf ook zo'n soortgelijke) alleen het Ram geheugen is wat aan de lage kant verder is hij goed

oh ja als je meerdere taken tegelijk wilt uitvoeren kan je beter een quad core processor nemen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga niet de mist in om te denken dat je met dat notebook fijn kunt gamen, beetje notebook om te gamen kost al gauw €1000,=.
Vaak wordt het een teleurstelling.

Dit gaat je niet lukken met die laptop, voor video bewerken heb je al gauw 6gb ram nodig, en de processor heeft maar 1.7GHz, ook de videokaart kan beter als je wilt gamen. Deze laptop voldoet lang niet aan je eisen. Je moet meer aan zo'n laptop denken als je ermee wilt gamen, en video bewerken. Je kan het beste nog even doorsparen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan