Diablo2011
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2011
Hallo helpmij,
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik was van plan om een Computer met deze specificaties te kopen voor maar 250 euro. zijn de systeem specificaties goed zat om de nieuwste games te spelen?
Dit zijn de Systeem specificaties van de computer die ik wil gaan halen.
# AMD Athlon II Quad-Core X4 QC 640 4x3.0GHz Socket AM3 2MB retail met koeler
# ASRock N68-S3 UCC AM3 M-ATX DDR3 moederbord - sata300 - geluid - netwerkkaart
# GEFORCE 7025 grafische kaart tot 256MB
# 2GB (1x2GB) PC3-10666 1333Mhz DDR3 merk geheugen van Team
# WD 320GB SATA2 WD3200AAJS 7200 harde schijf
# LiteOn SATA black iHAS124 24x24x/DL8x8x/RAM - SATA - zwart- multi & dual layer DVD brander
# geluidskaart
# netwerkkaart
# zilver zwart ATX behuizing met een 500 watt voeding
het is een goedkope computer dat weet ik Maar dit is het enige budget dat ik heb hoger gaat niet ben ik bang.
Maar is deze computer goed zat voor zware games? Ik weet dat er een onboard videokaard in zit. Maar ik was van plan om een betere videokaard er bij te kopen later.
Zou ik met een videokaard van rond 100-130 euro goed kunnen gamen op high details bijv (Crysis 2,Assassin creed 3 enz) met deze Computer? en is de ati readon 5670 budget kaart goed zat om zware games te spelen? Want ik was er van plan om zo'n kaart te kopen. Of zou ik voor de geforce gtx gaan?
Ik wil er eerst rustig over na denken voor dat ik iets doe. en daarom heb ik jullie hulp nodig. Want er zijn iets slimmere ict'ers hier denk ik.
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Dijk

Ik heb jullie hulp nodig.
Ik was van plan om een Computer met deze specificaties te kopen voor maar 250 euro. zijn de systeem specificaties goed zat om de nieuwste games te spelen?
Dit zijn de Systeem specificaties van de computer die ik wil gaan halen.
# AMD Athlon II Quad-Core X4 QC 640 4x3.0GHz Socket AM3 2MB retail met koeler
# ASRock N68-S3 UCC AM3 M-ATX DDR3 moederbord - sata300 - geluid - netwerkkaart
# GEFORCE 7025 grafische kaart tot 256MB
# 2GB (1x2GB) PC3-10666 1333Mhz DDR3 merk geheugen van Team
# WD 320GB SATA2 WD3200AAJS 7200 harde schijf
# LiteOn SATA black iHAS124 24x24x/DL8x8x/RAM - SATA - zwart- multi & dual layer DVD brander
# geluidskaart
# netwerkkaart
# zilver zwart ATX behuizing met een 500 watt voeding
het is een goedkope computer dat weet ik Maar dit is het enige budget dat ik heb hoger gaat niet ben ik bang.
Maar is deze computer goed zat voor zware games? Ik weet dat er een onboard videokaard in zit. Maar ik was van plan om een betere videokaard er bij te kopen later.
Zou ik met een videokaard van rond 100-130 euro goed kunnen gamen op high details bijv (Crysis 2,Assassin creed 3 enz) met deze Computer? en is de ati readon 5670 budget kaart goed zat om zware games te spelen? Want ik was er van plan om zo'n kaart te kopen. Of zou ik voor de geforce gtx gaan?
Ik wil er eerst rustig over na denken voor dat ik iets doe. en daarom heb ik jullie hulp nodig. Want er zijn iets slimmere ict'ers hier denk ik.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van Dijk

Laatst bewerkt: