Is dit een goede PC????

Status
Niet open voor verdere reacties.

9114S

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
16
Intel® Core™2 Quad processor
2GB geheugen
Authentieke Windows Vista® Home Premium
ATI Radeon™ HD 2600 Pro 512MB/1279MB
TGM videogeheugen
Inclusief gratis game-bundel t.w.v. 149,95 euro
Dolby Digital geluid
Inclusief wireless toetsenbord en optische muis

KOSTEN: 770euro

Goed of niet?
 
Hij moet gewoon snel zijn (is ie wel geloof ik) en ik wil er spelletjes op kunnen doen, misschien een paar nieuwe en zeker oudere.
 
tjah ik denk wel dat je er nieuwe spellen op kan spelen aangezien hij quad core heeft en dx10 2 gig geheugen , maar tog zal ik iemand met verstand vragen om zelf een pc in elkaar te zetten dan kan je hem altijd afstellen voor wat je hem wil gebruiken
 
dit is zonder twijfel een goede next-gen game computer,, maar pas wel op want Quad-Core ondersteund geen oude games, maar wel heel veel in te toekomst
 
Tja, maar deze heeft vista quad core etc. voor minder krijg je dit niet toch? Is een speciale aanbieding. Met die oude spellen op Quad Core? Waarom geven ze dan een spellen pakket erbij? (zitten oudere spellen in) :p
 
dit is zonder twijfel een goede next-gen game computer,, maar pas wel op want Quad-Core ondersteund geen oude games, maar wel heel veel in te toekomst

@ arno-godding:waarom zou die geen oudere games ondersteunen??

@ts:je weet wel dat de 2600 geen topgamers kaart is?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zo stom vind is dat eigenlijk alleen ultimate de quat core goed gebruikt dus waarom zetten ze er premium in? tuurlijk om de kosten te drukken en jouw later te laten over stappen.
En dan is eigenlijk 2 gig ook niet zoveel
Sneller hoeft ie niet te zijn, sterker daar aan tegen wel
 
Zou iemand dan iets vergelijkbaars voor me willen samenstellen, die beter is? Maar wel voor hetzelfde geld? Kan dat?
 
@ arno-godding:waarom zou die geen oudere games ondersteunen??

@ts:je weet wel dat de 2600 geen topgamers kaart is?

1: dat bedoeld hij niet denk ik. Waarschijnlijker is dat hij bedoeld dat oudere spellen en redelijk veel nieuwe die nu uitkomen, geen optimale ondersteuning hebben voor de quadcore. Oftewel, ze spreken maar 1 core aan! de overige 3 doen dan niets. Daarom is het denk ik nu beter om voor een E6750 te kiezen: goedkoper en hoger geclocked.

2: Idd, al een aantal malen herhaald, de 8800 GT en 3870 zijn op dit moment zonder twijfel de beste keuzes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan