Is dit een goede pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zit qua processor en ram gelijk aan de aldi-pc (hm, cache kan verschillen, zo goed heb ik ook weer neit gekeken); hdd is ook gelijk (640gb), het grootste verschil in prestaties zit m dan in de videokaart; ik durf zo niet t e zeggen welke er beter is. Wat wel is, is dat de aldi-pc een flinke lading software erbij levert, die je bij de "zelfmaakpc" niet krijgt....
Als ik zou moeten kiezen tussen die 2, zou ik bij die van de aldi uitkomen...

en, zoals eerder gezegd; die dingen gaan altijd retehard; dus 8u op de stoep zitten daar is echt niet raar... Als je na 9u komt, zullen ze op zijn waarschijnlijk..

Ik kreeg een advies voor deze pc. Is deze beter dan de pc van de aldi?

pc473euriob0.png

Deze pc mist dus software en ook een DVD-drive.

hij is om half 9 pas open.. en er zijn zoveel aldis in nl.. er zullen toch niet overal superveel mensen staan

eigen risico; ik zou echt op tijd zijn....

Ik was op tijd en heb er 1... en er waren nog genoeg. De tijden dat je echt voor de deur moet gaan liggen bij Aldi zijn wel voorbij. De markt is behoorlijk verzadigd en de deals zijn goed maar niet zo waanzinnig als pakweg 5 jaar geleden.

Hier stonden om 16:00 uur ook nog zo'n 7 stuks PC's... De beeldschermen waren vanochtend wel binnen een kwartier allemaal uitverkocht.....

Hier stonden om 16:00 uur ook nog zo'n 7 stuks PC's... De beeldschermen waren vanochtend wel binnen een kwartier allemaal uitverkocht.....

Ja, beeldschermen gingen sneller dan de PC's. Er waren nog twee 22' Het was verleidelijk maar ja... ik heb er geen nodig...

ik moest wel beuken maar heb hem wel :) de 1 naar laatste.. en stond voor de deur voordat hij open was maarja lekker toch

Bedankt :) al soldier front en warrock gespeelt straks pcm 08 :) moet nog even een ander online leuk spel :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan