is dit een goeie game pc voor World of Warcraft?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brugesboy1979

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Goeiemiddag,

wat vinden jullie van deze ACER-pc?

Zou dit een goeie aankoop zijn om World of Warcraft mee te spelen en een goeie fps (frames per second) te halen? Ik had gedacht aan een 60-70 fps.

Processor Intel Core 2 Quad 8300
Harde schijf 750 Gb
Ram geheugen 4096 Mb DDR3
Cache geheugen Niet vermeld
Lezer/Schrijver DVD+-R/RW dual layer brander
Lezer/Schrijver 2 Niet van toepassing
Grafische kaart ATI Radeon HD4350
Videogeheugen 512 Mb dedicated
Netwerkkaart Ja
Aantal USB poorten 8
HDMI aansluiting Ja
DVI connector Ja
Tv out Neen
Audio Intel High Definition Audio 7.1
Kaartlezer 16-in-1
Diskettestation Neen
Modem Neen
Wifi Neen
FireWire Ja
Bluetooth Neen
TV tuner Neen
PCI slots (vrij) 0
Luidsprekers Neen
Toetsenbord Azerty BE / met draad
Muis Ja, met draad
Afstandsbediening Neen
Besturingssysteem Windows 7 Premium
Taal besturingssysteem Nederlands / Frans / Engels
Bijgeleverde software -
Ram uitbreidbaar tot 8192 Mb
Diversen -

Hier zetten ze standaard Windows 7 als besturingssysteem, maar ik zou graag Windows XP installeren (lukt dit?) want ik weet niet zeker of Wow met Windows 7 kan gespeeld worden.

Bedankt,

Brugesboy1979

Hoi Brugesboy1979,

Ik wil niet negatief overkomen, maar je vid kaart ATI Radeon HD4350 is niet echt denderend.
Zoek eerder iets van een HD4650 of meer. De laatste 2 cijfers, 50 in jouw geval, positioneren de kaart zon beetje binnen het aanbod van Ati, je zit dus echt wel met een low-end grafische kaart, ook kijk je beter naar de "nieuwere" generatie van Ati.

ik vergelijk jou kaart met de Asus 9800GTX+ met de game Wm 2, want als ik wm 2 op jou kaart zou spelen dan krijg ik het niet zo mooi.

Maar misschien doet WoW het grafische. er mooi op, kijk anders naar benchmarks van die kaart.

Maar voor de rest ziet het er goed uit.

Sterkte.

Gary

Inderdaad, die videokaart zou ik niet snel nemen.
Neem bijvoorbeeld een HD5770, die heeft al 1GB, 512MB kaartjes, die zal ik niet aanraden voor een game-pc.

is het ook mogelijk om eerst die videokaart te gebruiken en nadien (als het budget er weer is) een nieuwe, betere te installeren?

is het ook mogelijk om eerst die videokaart te gebruiken en nadien (als het budget er weer is) een nieuwe, betere te installeren?

Ja hoor, dat kan!
Je kunt zelf ook wel een pc samenstellen, en die in elkaar zetten, mits je een beetje handig bent.
Dan verspil je ook geen geld!

Ja hoor, dat kan!
Je kunt zelf ook wel een pc samenstellen, en die in elkaar zetten, mits je een beetje handig bent.
Dan verspil je ook geen geld!

Het probleem is dat ik niet zo handig ben betreffende pc's. :(

Als ik deze pc samen zou stellen op www.alternate.be, zou ik dan goedkoper een betere pc kunnen samenstellen?

Het probleem is dat ik niet zo handig ben betreffende pc's. :(

Als ik deze pc samen zou stellen op www.alternate.be, zou ik dan goedkoper een betere pc kunnen samenstellen?

Dat weet ik niet.
Maar volgens mij kun je ook zelf een pc samenstellen, en die in elkaar laten zetten.
Dat in elkaar laten zetten kost wel zo'n €50, maar anders kun je misschien ook nog iemand in jouw familie vragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan