Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
o, een quad core met 2,5 Ghz, is dus even krachtig als een Dual Core met 2,5 Ghz,
en een Dual core 3.0 Ghz is dus sterker in games???
Ik snap je punt niet helemaal. De E8500 vrij nieuw, en heeft zoals marsman. al zegt een goede prijs/prestatie verhouding, Als jij denkt dat hoe hoger het getal hoe beter dan zit je mis. Want elke processor heeft wel nadelen. Zo kan de E8500 beter zijn dan de Q6600 wat ook waar is. Er zit simpel weg gewoon verschil in. De E8600 heeft zoals marsman. ook al zijn niet meer bijzonders dan de E8500. Zoals hij al zei, de E8600 is slechts pak 'm beet 6 procent sterker. maar veel duurder, Dan pak je toch liever de E8500 en die klok je 10 procent sneller ? Dan heb je weer een goedkopere (maar krachtigere) processor die sneller is dan de E8600.
In het algemeen gezien: Ja.o, een quad core met 2,5 Ghz, is dus even krachtig als een Dual Core met 2,5 Ghz,
en een Dual core 3.0 Ghz is dus sterker in games???
De Q15000 zal nog veel beter zijn (er bestaat geen Q9950...)Hey,
tuurlijk is de E8400/E8500/E8600 beter dan de Q6600, maar niet dan de Q9950 ! Ik vind dat hij gewoon de Q9950 moet gaan nemen en niet de E8*** serie.
De Q15000 zal nog veel beter zijn (er bestaat geen Q9950...)
maar draait nog altijd 10% trager dan een E8500 (wat betreft de meeste spellen), terwijl hij 70% duurder is.....je weet heus wel welke ik bedoel (Q9550) is een foutje bijdehandse ***** !![]()
Het is best een goede game pc, maar ik zou Vista niet nemen( te gebruiksvriendelijk )
Zelf ben ik fan van Windows XP Pro :love:
kevboy09
ik ben zelf ook van de windows xp pro
dat is veel beter dan Vista vanwegen omdat vista te veel kinder ziektes heeft
greetzFunnymaster
![]()
Een quadcore gebruikt meestal maar 2 cores met gamen. Dus dan doen de overige core's niks. En daarbij rekent een quadcore iets sneller. Verder heb je dus ook sneller last van hitte problemen (tenzij je goed koelt natuurlijk). Een Dualcore gebruikt 2 cores in een game en heeft geen inactieve cores die niks doen maar wel hitte verspreiden.
Sorry maar dit is niet waar. Meeste games gebruiken slechts 1 core. De overige cores blijven onbenut. Of dit er nu 2, 3 of 4 zijn maakt niet uit. Het is zelfs zo dat multithreaded software geschreven dient te worden voor een bepaald aantal cores. Het betekend dus niet dat als iets geschreven is voor multicore dat alle cores gebruikt worden. Het hangt ervanaf of dit voor 2, 3 of 4 cores geschreven is.
De quadcore rekent iets sneller? Hoe kom je daarbij? Dit zijn echt duimzuigverhaaltjes. Waarom zou je sneller last van hitte hebben als 3 cores onbenut blijven? Dat maakt voor de warmte die de cpu afgeeft dus niets uit met slechts 1 core actief. Je weet toch wel dat een actieve core warmte produceert en een inactieve core niet?
Ho. Ho. Ho..
Als je gamed (bij mij tenminste) dan draaien er maar 2 cores van de 4. Dus als je aan het gamen bent gebruik je bij dualcore meestal 2 en bij quad ook. Dus waarom die 2 extra core's? Alleen maar om de rekenkracht wat hoger te brengen?
Het is helaas echt niet zo dat alle nieuwe spellen het gaan ondersteunen.Games ja, maar voor videobewerking en muziekbewerking heeft quad-core gewoon meer zin dan een duo-core.
UnrealEngine3-based games (en dat zijn er nogal wat) ondersteunen al quad-cores, evenals Crysis en ook de Dunia-engine, waaronder FarCry2 op draait.
De volgende games ondersteunen ook quad-core:
- Supreme Commander
- Alan Wake
- FSX
Je kan er vanuit gaan dat de nieuwe games die straks gaan verschijnen, quad-core gaan ondersteunen.
Ik vind de tijd dat iedereen zowat zei dat je voor duo-core moet gaan ipv quad-core, nu wel voorbij als het gaat om nieuwe games en videobewerking.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.