Is dit een Goeie Game Pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enkhuizen

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Hallo,

Ik heb een vraag is dit een goeie game pc want ik weet er niks van.

Ik speel zware spellen bijv. Modern Warfare 2. En ik wil graag films kijken.

Behuizing Antec Three Hunderd (zie foto)
Voeding 550W ultra stille power supply
Processor AMD Phenom II X4 955 Quad Core (AM3, 8MB, 4 x 3.2 Ghz, boxed)
Moederbord Asus M4A785T-M AM3 (ondersteunt 16GB werkgeheugen)
Videokaart ATI RADEON HD5770 1024mb Gddr5, DirectX 11, HDMI-out (zie foto)
Hardeschijf Samsung 500GB S-ata2 7200RPM
Geheugen KINGSTON 4GB DDR3 PC3 10600 1333MHZ
Netwerkkaart LAN 10/100/1000 mbps
Geluidskaart VIA 7.1 High-Definition Audio
USB 2.0 aansluitingen 6x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de voorkant
Microfoon aansluiting 1x aan de voorkant
Koptelefoon aansluiting 1x aan de voorkant
DVD Brander Samsung Dual Layer 22x
Garantie 2 jaar incl. ondersteuning

En allemaal voor 600

Maar als ik een andere video kaart nodig heb wil je dat zeggen

Hier is de site waar ik het vandaan heb gehaald http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=22_21_79&products_id=346

Alvast bedankt voor de advies:Enkhuizen

Laatst bewerkt:
Maar is deze pc wel goed genoeg om modern warfare2 te spelen en niet vast loopt ofzo iets?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Hier moet je makkelijk COD MW2 mee kunnen spelen.

Regel uit dat linkje :)

Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Modern Warfare 2 - 1680x1050 - Max - 0xAA/16xAF 81,7 fps

draait super

Zit alleen wel een slechte voeding in, van HKC. Heb er namelijk zelf naar geinformeerd :)

Het ziet er héél aantrekkelijk uit, maar zoals de persoon boven mij al zegt zit er een hele slechte voeding in. Dit moet je nooit doen! Bovendien zit er ook geen besturingssysteem bij.

Ook al is de voeding een B merk.
Het systeem vraagt ook niet veel vermogen.

Misschien is dit een punt om rekening mee te houden voor een latere upgrade.
Maar de voeding in deze combinatie zal geen problemen geven.

Daar gaan we weer, het magisch lijstje komt weer.

Het systeem wat nu geplaatst wordt trekt amper 400W belast (als het zelf niet minder is). ruim 150W onder z'n max.

Waarom is iedereen toch zo bang voor een voeding???
Ok als je deze voding vol gaat belasten is het een ander verhaal, maar heel z'n systeem komt niet in de buurt.

http://www.techspot.com/review/209-ati-radeon-hd-5770/page11.html

Zelf heb ik ook in m'n oude pc een Q-tec voeding zitten. Draait er al ruim 4 / 5 jaar probleem loos mee...

Dit met het feit dat de pc gewoon in een winkel nieuw gekocht wordt MET garantie.

Tsjaah, ikzelf let sinds die topic gewoon op voeding en omdat ik zelf twee kapotte voedingen heb gehad terwijl ik niks verkeerd deed. 1x raden? Xgear en HKC!

Zou om er zeker van de zijn een A-merk voeding erbij laten doen, deze heb je al vanaf +/- 40 euro en kan later geldbesparing kosten. Een HKC voeding kost 15 euro terwijl je al een goede Be Quiet, Coolermaster of ModXStream heb vanaf 40,-

Dan betaal je dus 630, moet kunnen als je toch al 600,- uitgeeft en er nog tijden plezier van wilt hebben.

Oké maar uhmm.....

Zouden jullie dan zal maar zeggen een computer van een site laten zien wat voor computer ik nodig heb want ik mag nu een computer kopen van mijn ouders.
Het bugdet is rond de 800 dus zouden jullie een link geven waar ik computers kan kopen die goed zijn en goedkoop

Hartelijk bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Die je liet zien is prima, zou gewoon maandag Computer Galaxy even bellen dat je die wilt bestellen maar met een andere voeding in wilt. Zeggen ze waarschijnlijk wat ze hebben en dan kies je een van onderstaande voedingen (credits naar marsmannetje) met 500 Watt. Kom je waarschijnlijk iets onder 750 uit en ben jij tevreden! :thumb:

Antec
Asus
Be Quiet
Chieftec
Coolermaster
Corsair
Delta
Enermax
Fortron (FSP Group)
Hiper
Nesteq
OCZ
Nexus
PC Power&Cooling
Seasonic
Shuttle
Silverstone
Silver Power
Superflower
Tagan
Thermaltake
Zalman

Deze computer heeft wel een goede voeding alleen dan een Intel Quad core met 4x2,5ghz. Maar indien je voor de AMD Phenom kiest zou ik gewoon een goede voeding doen.

Uhmm.....

Wat is het verschil Tussen
Intel Quad core met 4x2,5ghz
En
AMD Phenom II X4 955 Quad Core (AM3, 8MB, 4 x 3.2 Ghz, boxed)

Welke is beter??

Daar gaan we weer, het magisch lijstje komt weer.

Het systeem wat nu geplaatst wordt trekt amper 400W belast (als het zelf niet minder is). ruim 150W onder z'n max.

Waarom is iedereen toch zo bang voor een voeding???
Ok als je deze voding vol gaat belasten is het een ander verhaal, maar heel z'n systeem komt niet in de buurt.

http://www.techspot.com/review/209-ati-radeon-hd-5770/page11.html

Zelf heb ik ook in m'n oude pc een Q-tec voeding zitten. Draait er al ruim 4 / 5 jaar probleem loos mee...

Dit met het feit dat de pc gewoon in een winkel nieuw gekocht wordt MET garantie.
Een HKC voeding van 550W haalt nét de 400W, heeft een efficiëntie van onder de 72% en heeft een geluidsproductie van 59,1 dB. Dat wil je gewoon niet in je systeem hebben zitten...

@up: Ongetwijfelt die van computergalaxy. De PC van ankermann heeft wel een snellere processor, maar de videokaart is gewoon veel te slecht om in een (budget) game PC te zetten. Ik zou, als ik jou was, computergalaxy bellen en zeggen dat jij die PC wilt gaan aanschaffen maar dan wel met een andere voeding erbij. Je kunt bijvoorbeeld de Cooler Master Silent Pro M500 nemen, of in ieder geval 1tje van een merk die in het lijstje staat van Gamek1ng. Let ook op dat er nog geen besturingssysteem bij zit he!

Een HKC voeding van 550W haalt nét de 400W, heeft een efficiëntie van onder de 72% en heeft een geluidsproductie van 59,1 dB. Dat wil je gewoon niet in je systeem hebben zitten...

euh nee...
Het is niet zo als dat er op een voeding 85% efficiëntie staat dat een voeding van 600W
maar 510W levert...Dan begrijp je de werking niet

Het is juist net andersom.
Een voeding is gewoon een trafo. een voeding van 600W met efficiëntie van 85%.
Trekt 705W uit het stopcontact.
De efficiëntie geeft als ware de zuinigheid aan van de voeding.
Hoger is dus "zuiniger"

Edit: voorbeeld is volbelast

Laatst bewerkt:
euh nee...
Het is niet zo als dat er op een voeding 85% efficiëntie staat dat een voeding van 600W
maar 510W levert...

Juist net andersom.
Een voeding is gewoon een trafo. een voeding van 600W met efficiëntie van 85%.
Trekt 705W uit het stopcontact.
De efficiëntie geeft als ware de zuinigheid aan van de voeding.
Hoger is dus "zuiniger"
Dat weet ik, maar de 550W voeding van HKC kan niet een constante 550 watt leveren.

Oké ik ga hun bellen dank je wel!!!!!!!!!!!!:thumb:

En de besturingssysteem dat weet ik
Ikzelf heb een windows7 pakket gekocht dus ik kan hem zelf installeren als ik weet hoe dat moet :p

Nog bedankt iedereen voor advies hé!!!!!

Ik ga deze sluiten en de nieuw computer ga ik kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan