Is dit een goeie laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
laptop: Packard Bell Easynote TJ65

Hoi beste mensen..

Mijn nicht heeft vorig jaar dus een laptop gekocht en wil er nu van af. Dat ding werkt kennelijk gewoon goed. De reden dat ze er vanaf wil is omdat ze een Apple wil halen. Ze vraagt er 250 euro voor.

Ik als eerste jaars HBO student heb een laptop nodig dit schooljaar en was dus al op zoek naar een. Maar ik heb geen zin om 500 euro uit te geven aan zo een apparaat en ben dus van plan dat ding van me nicht maar te kopen. Nou vroeg ik me af of die laptop van haar, een Packard Bell Easynote TJ65, nou wel zo een goed ding is. Ik weet niet veel van computers en al die dingen eromheen van daar dat ik het hier kom vragen.

Ik hou wel van een beetje gamen en filmpjes kijken. Ik hoef geen topkwaliteit tijdens het gamen. Zolang ik maar een beetje snel en netjes online kan gamen op Trackmania ofzo bijvoorbeeld. Denken jullie dat zo een ding daar geschikt voor is? Is dat laptop überhaupt wel een goed ding? En is 250 euro een mooie prijs? Ze heeft em verder niet geüpgradede met nieuwe hardware of software of wat dan ook. Hij is nog precies in de zelfde staat als toen hij nog in de winkel lag van zowel binnen als buiten.

Alvast bedankt mensen!

Hallo ,

Ik weet niet of er van dit type notebook ook weer verschillende hardware setup's verkrijgbaar zijn.

Ik heb net even naar de specificaties gekeken van dit type , zoals jij aangeeft waarvoor je de notebook nodig hebt is dit een geschikte notebook.

Het enige wat minder is , is het standaard voorgeinstalleerde vista.
Helaas geen vista fan ^^

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes ,

Bedankt voor de info. :thumb: Nog meer reacties zou ik ook erg op prijs stellen. :)

Ik heb thuis een computer , met de zelfde specificaties , alleen mijn videokaart is wat beter. Deze pc kan zelfs GTA4 , Crysis . Black ops aan. Ik denk deze laptop net/net niet , maar van Vista ben ik ook niet weg van. Maar wel een redelijke laptop

Wij noemden deze apparaten vroeger (in de winkel waar we ze verkochten).... Pak en Bell.... Packard Hell.... etc... voornamelijk om de kwaliteit en de service!

do i need to say more?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan