is dit een goeie prijs voor deze pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hallo, ik heb op marktplaats een computer gezien met onderstaande specificaties, ik kan deze pc overnemen voor 150,- mijn vraag aan jullie, is dit een redelijke prijs voor deze pc? of is dit teveel? alvast bedankt voor jullie reactie!

Qmotion silverline 2760 computer.

Technische specificaties:Besturingssoftware:
Windows 7
Processor: intel pentium Dual-Core E6300 (2,6 GHz)
Werkgeheugen: 4096 MB DDR 2
LAN: 100Mb/1000MB
Brander: DVD DL +/-RW
Videokaart: ATI Redeon HD 4350 512Mb
Harde schijf: 500 GB
Geluid: 5.1 Audio
Geheugenkaartlezer , USB en audio aan voorzijde
+ muis en toetsenbord draadloos

Ja, mijn laptop van 3 jaar terug koste 700 euro met die specificaties...
nou is een pc altijd wel wat goedkoper maar dan zou je hem 3 jaar geleden kunnen kopen voor 500 euro.
Dus dan nu voor 150 vind ik een goede deal.

+ zonder mijn verhaal vind ik een computer met deze specificaties wel 150 waard.

Ik denk dat hij rond de 500 euro heeft gekost nieuw...
hij is 3 jaar oud dus ik zou zeggen dat hij nog iets van 180 euro waard is

als er niks mee geklooit is dan zou ik hem nemen

hij heeft hem nieuw gekocht voor 550,- hij heeft er alleen geen cd's meer bij, is ie 'kwijt geraakt' tijdens verhuizing.... dus als 150,- euro een goede deal is dan neem ik de pc.

ik heb ook iets gelezen dat, stel dat op de pc windows 7 ultimate staat en je hebt er geen cd meer bij, dat je een versie van windows 7 ultimate kan downloaden en de serialcode kunt gebruiken die op je pc staat, zodat ie gewoon legaal is? klopt dit verhaal?

????????

Je bedoelt toch niet dat er een illegale versie van win. 7 op staat?
Want dan kan er wel wat van de prijs af vind ik

nee er stond een legale versie van windows 7 op, alleen de bijbehorende schijfjes zaten er niet meer bij. Maar ik wou een schone installatie, dus heb ik de versie van windows 7 gedownload die op de computer stond en die gister geinstalleerd met de code die op de computer staat.

100 euro voor die pc is al meer dan genoeg, alles is behoorlijk verouderd
de e6300 is niet echt een dual core waar van je zegt: Goh wat een snelheid, het is echt meer een soort media center pc met die graphics card.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan