Is dit een leuke aanbieding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tam24

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
Ik was aan het kijken voor een nieuwe pc en die kotm er nog steeds, maar tussen het zoeken door kwam ik deze laptop tegen die komende Vrijdag maar 300 euro kost.

Ik zou een laptop wel leuk vinden om savonds op de bank te kunnen msnen of in de tuin en zo, maar wil er ook weer niet te veel geld aan uitgeven omdat het geen noodzaak is maar gewoon luxe :p

Is dit wat om gewoon te internetten en msnen, mailen etc, de standaard dingen.

HP Compaq 550 Intel Celeron 550 (2.0GHz) 1GB, 160GB, DVD+/-RW, 15.4-inch TFT, Windows Vista Home Basic.
Werkgeheugen is maar 1 Gb maar ik zou er evt extra geheugen die dag gratis kunnen laten inbouwen mocht dat veel verschil maken qua snelheid.

Da's geen snelle jongen.
Het is een vrij langzame single core processor, daar gaat vista niet echt lekker op draaien. uitbreiding naar 2gb geheugen zal wel enige verbetering geven.
Office, mail, msn zal wel gaan, maar echt vrolijk wordt je er niet van.

Met xp zou dat beter zijn en mogelijk straks met windows 7.
Als je xp erop wil, comtroleer dan eerst of er nog drivers voor zijn.
Jammer genoeg gaat het gratis upgrade programma naar W7 pas 1 juli in.

mvg leo

Werkgeheugen is maar 1 Gb maar ik zou er evt extra geheugen die dag gratis kunnen laten inbouwen mocht dat veel verschil maken qua snelheid.

Als die mogelijkheid er idd is zou ik het overwegen - voor die prijs heb je een mooi toestel voor in de tuin / op het terras of waar dan ook.
Ik noem het maar omdat de hits naar deze laptop niet aangeven of het geheugen uitbreidbaar is ( in één geval wordt aangegeven dat dit niet kan-voor wat het waard is) :)

Dat zou dus moeten kunnen.
HP-Compaq zei:
Memory Standard : 512 MB, 1024 MB, 2048 MB, or 4096 MB* 667 MHz DDR2 SDRAM total memory; two SODIMM slots supporting dual channel memory

Dual-channel : Maximized dual-channel performance requires SODIMMs of the same size and speed in both memory slots.

Bron

Uitgebreide specs

Nouja, msnen lukt wel, maar zodra je iets opstart op dat ding wat zwaarder is als word, dan gaat die vastlopen...

Ik ben benieuwd of je de laptop nog gekocht hebt en of deze goed bevalt.

mvg leo

Nee ik heb hem niet gekocht, ik spaar liever door voor een goede laptop.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan